خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در اندیمشک

کد خبر : ۵۴۹۵۴۵

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه اتویوس اسکانیا و کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ "سید محمد صالحی" در بیان جزئیات این خبر افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران ایست و بازرسی پل زال اندیمشک با کنترل خودروهای‌عبوری،موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه اتوبوس اسکانیا حامل بار قاچاق در محور مواصلاتی اندیمشک–خرم آباد شدند.

وی افزود: در بازرسی از بار این خودرو تعداد زیادی لوازم خانگی و آشپزخانه، قطعات خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، هدفون گوشی تلفن همراه، 3 دستگاه اسکوتر و مقادیر زیادی مغز گردو و بادام فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

صالحی گفت : کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز