خبرگزاری کار ایران

لزوم تعامل دستگاه‌های اجرایی شهرستان چابهار برای جلب رضایت شهروندان

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۳۹۰

اعضای شورای‌شهر و شهردار شهرستان چابهار با مصطفی نخعی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چابهار دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی نخعی در این دیدار توجه ویژه به ساختارهای فرهنگی و اجتماعی را از ملزومات توسعه کمی و کیفی در تمامی بخش‌ها عنوان کرد.

وی افزود: توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و گسترش و حمایت از امور فرهنگی برای بازیابی و نشر مبانی دینی و اسلامی اثرات مثبت و اثرگذاری را در توسعه شهری رقم خواهد زد.

نخعی ضمن اشاره به لزوم اهتمام ویژه تمامی دستگاه‌های اجرایی چابهار به تعامل و همگرایی برای خدمت‌‌رسانی مناسب به شهروندان و جلب رضایت مردم عنوان کرد: جایگاه مهم و استرتژیک شهرستان چابهار در استان و قابلیت‌های متعدد سرمایه‌گذاری و گردشگری، توان و پتانسیل این بندر مهم و اقیانوسی کشور را نشان می‌دهد.

نخعی خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی و با درایت، برنامه‌ریزی و وفاق بیش از پیش تمامی دستگاه‌های اجرایی جایگاه واقعی خود را در کشور به دست آورد.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرستان چابهار نیز در این دیدار اتحاد و انگیزه بالای اعضای شورا و شهردار را نویدبخش فضایی مناسب برای بهبود شرایط و وضعیت شهری دانستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز