خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زنجان خبر داد:

اجرای دومین دوره طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری خانوار

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۲۶۹

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان از اجرای دومین دوره از طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری خانوار در سال جاری خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، حسین امید مقدم، معاون آمار واطلاعات سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان زنجان، خبر از برگزاری دومین دوره طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری خانوار داد.

وی ادامه داد: طرح آمارگیرى از فرهنگ رفتاری خانوار، با هدف جمع آوری آمار و اطلاعات فعالیت‌ها و رفتارهای اعضای خانوارهای استان از قبیل وضعیت و میزان مطالعه کتاب و روزنامه، استفاده از رسانه ملی و ماهواره، موسیقی، شبکه‌های اجتماعی، ورزش، دخانیات، تغذیه و مرتبط با ویژگی‌های اجتماعی- اقتصادی اعضای خانوار مانند سن، جنس، وضع سواد و وضع اشتغال اجرا می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: دومین دوره از طرح آمارگیری از فرهنگ رفتاری خانوار از 30 مهرماه تا 30 آبان‌ماه به مدت 30 روز به صورت نمونه گیری از 310 خانوار نمونه در استان اجرا می شود.

به گفته امید مقدم طرح آمارگیرى از فرهنگ رفتاری خانوار با 20 موضوع  هدفگیری شده تا بتواند یک سال در میان با ده موضوع  متغیر و سه موضوع ثابت آمارگیری شود.

معاون آمار واطلاعات سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان زنجان خاطرنشان کرد: درآمد انتظاری و فعالیت‌های اقتصادی خانوار، به عنوان دو شاخص فرهنگی – اقتصادی مهم امسال برای اولین بار از خانوارها پرسش می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز