خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

تولید محتوای الکترونیکی باید مبتنی بر اصول علمی، خلاقیت و نوآوری باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۲۵۷

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت:اگر دانش منجر به تغییرات مثبت در رفتار فراگیران نشود، اهداف تعلیم و تربیت نیز محقق نشده است.

به‌ گزارش‌ خبرگزاری ایلنا لرستان، خدانظر دریکوند در نشست‌ توجیهی هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی اظهار کرد: تولید محتوای الکترونیکی باید مبتنی بر اصول علمی، خلاقیت و نوآوری و در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و توجه به ساحت‌های شش‌گانه تربیتی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: اثر بخشی و کارآیی تدریس معلم زمانی ارزشمند است که دانش را در فراگیران افزایش داده و این دانش به بینش تبدیل شود و اثر بینش را در رفتار فراگیران به عینه بتوان مشاهده کرد.

وی ضمن تاکید به اینکه اگر دانش منجر به تغییرات مثبت در رفتار فراگیران نشود، اهداف تعلیم و تربیت نیز محقق نشده است، تصریح کرد: یادگیری علوم مختلف در نهایت باید به تغییر مثبت رفتار دانش‌آموزان منجر شود.

دریکوند ضمن اشاره به بومی‌سازی محتوای برخی از کتب درسی استان‌ها و واگذاری بخشی از محتوا به استان‌ها مطرح کرد: شاید در ابتدا ظرفیت چندانی برای انجام این واگذار‌ی‌ها وجود نداشت و نیروی متخصص فنی لازم برای تدوین این محتواها نداشتیم، اما رشد تکنولوژی و فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی فضایی را به وجود آورد که استان‌ها را مجبور ساخت که خود را به این علوم و فنون مجهز کنند.

انتهای پیام/
زهرا احمدی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز