خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

نباید تبعیضی میان زنان و مردان کارآفرین وجود داشته‌باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۸۷۹

استاندار فارس استفاده از بانوان در پست‌های مدیریتی بر مبنای شایستگی را از راهبردهای خود دانست و گفت: تغییر نگاه نسبت به فعالیت اجتماعی بانوان نیازمند تغییر نگاهی است که در بلند مدت حاصل می شود و باید برای آن فرهنگ‌سازی انجام داد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل تبادار در نشست مدیران زن استان، مشاوران بانوان دانشگاه‌های کشور و بانوان عضو شوراهای اسلامی استان که با حضور دکتر ابتکار معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: آرامش در کانون خانواده بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را رفع می‌کند و در این زمینه بانوان با مهرورزی به اعضای خانواده، نقش ویژه‌ای در این زمینه دارند.

نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: با دقت در تاریخ متوجه می‌شویم همه کسانی که در عرصه‌های اجتماعی سرآمد بوده و نقش آفرینی خاصی داشته‌اند از دامن زنان و توجه و مراقبت آن‌ها به این جایگاه دست یافته‌اند.

وی خواستار شکل‌گیری انجمن‌های تخصصی در زمینه کانون خانواده در استان فارس شد و با تاکید بر این که این انجمن‌ها می‌توانند اثرگذاری جدی در زمینه تعالی و حفاظت از کانون خانواده داشته باشند، گفت: جامعه زمانی اصلاح می شود که تک تک افراد اصلاح شوند و این موضوع در حیطه مسئولیت و توانایی بانوان است.

استاندار فارس با بیان این که تلاش می کنیم با فراهم آوردن تسهیلات لازم، زمینه حضور و مشارکت زنان در عرصه های کارآفرینی را فراهم کنیم و در این زمینه هیچگونه تبعیضی میان زنان و مردان وجود نخواهد داشت، افزود: در زمینه حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی استان فارس نیز تلاش می‌کنیم بر اساس شایستگی، شرایط لازم را برای این قشر از جامعه فراهم کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز