خبرگزاری کار ایران

با هدف ترویج فرهنگ ورزش زنان؛

گردهمایی ورزشی بانوان منطقه کوثر زاهدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۰۸

مدیر امور بانوان شهرداری زاهدان گفت: گردهمایی ورزشی بانوان ورزشکار باهدف ترویج فرهنگ زنان ,ورزش,سلامت جامعه صبح امروز در منطقه کوثر زاهدان برگزار شد .

نوشین حسابی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت : با توجه به اهمیت و حیاتی بودن امر ورزش بخصوص برای بانوان که در نهایت به عنوان سلامت جامعه محسوب می شوند برای دومین بار در مهر ماه ویژه برنامه ای برای بانوان حاشیه شهر با پیوست فرهنگی_ورزشی برگزار شد .

وی افزود : همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، با همکاری حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری و اداره ورزش و جوانان بیش از 50 نفر از بانوان منطقه کوثر در این گردهمایی ورزشی حاشیه شهر حضور یافتند و در آخر به قید قرعه به 10 نفر هدایایی تعلق گرفت. 

وی ادامه داد : اهمیت تمرینات ورزشی برای زنان همیشه در اولویت است چرا که اگر زنان در جامعه از وضعیت سلامتی مناسبی برخوردار نباشند قطعا بر روی سلامت خانواده و به تبع آن سلامت جامعه تاثیرگذار خواهد بود .

حسابی مقدم کمبود فضاهای ورزشی و امکانات را از دیگر موارد کم توجهی به ورزش عنوان کرد و افزود :باید شرایطی فراهم شود که حداقل در هر منطقه یک پارک تمام وقت یا پاره وقت ویژه ورزش زنان در نظر گرفته شود تا خانواده ها با آسایش خاطر به ورزش بپردازند . 

مدیر امور بانوان شهرداری اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه های فرهنگی _ ورزشی توسط متولیان امر بخصوص در مناطق کمتر برخوردار به امر ورزش و سلامت به خصوص ورزش و سلامت زنان اهتمام ویژه ای شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز