خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت:

چاره‌ای برای کودک آزاری‌ها اندیشیده شود/ ضرورت توجه دستگاه‌های فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۷۴

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: اخباری که در خصوص کودک آزاری‌ها شنیده می شود بسیار نگران کننده است و باید چاره ای در این خصوص اندیشیده شود.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با ابراز تاسف از حادثه ای که برای اهورا کودک ۲/۵ ساله رشتی اتفاق افتاد، تصریح کرد: هر اندازه که عمق این جنایت وحشتناک تشریح می‌شود تاسف و انزجار از چنین رفتارهای وحشیانه ای شدت می‌گیرد .

وی افزود: یک کودک معصوم و بی‌گناه قربانی امیال شیطانی ناپدری‌اش شد و این موضوع واقعا ناراحت کننده است.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای رشت با بیان اینکه توجه به آموزه های دینی راهگشای بسیاری از مشکلات فعلی جامعه است گفت: متاسفانه آثار مخرب و ویرانگر ماهواره ها در بروز چنین حوادثی به وضوح قابل مشاهده است و هر اندازه که فرهنگ سست و بی بنیان غرب در جامعه نفوذ پیدا می کند اثرات سوء آن نیز بیشتر افزایش می یابد.

شیرزاد خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی به چنین موضوعاتی شد و بیان کرد: امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادث تلخی در جامعه نباشیم و با تاسی از زندگی ائمه و معصومین (ع) در راستای ارتقای سلامت جامعه گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز