خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

دیدار وزیر کشور با نماینده ولى فقیه در استان مرکزى

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۳۴۴

وزیر کشور صبح امروز در جریان سفر به استان مرکزی با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان با آیت الله درى نجف آبادى دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا در این دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی  ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری به وی گفت: جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ٤ سال گذشته با دولت بهترین نوع تعاملات را در سطح استان داشتید و با توجه به شرایط این استان و مشکلات آن قطعا اگر حمایت‌ها و راهنمایی و هماهنگی‌های جنابعالی نبود کارها به نحو احسن پیش نمی‌رفت.

 وی در ادامه افزود: دولت یازدهم در ابتدای کار با مشکلاتی از جمله تشدید تحریم ها، تورم بالای ٤٠ درصد و رشد اقتصادی منفی و ... رو به رو بود اما بعد از برجام و بخصوص در ٢ سال پایانی عمر دولت یازدهم گشایش‌های بیشتری حاصل شد و استان مرکزی توانست گام‌های مناسبی بردارد که باید در ٤ سال آینده جهش بزرگتری را در تمام ابعاد شاهد باشیم.

وزیر کشور بیان کرد: در بحث تغییر استاندارن و مدیران که صورت گرفته از آقاى زمانى قمی در جای دیگری استفاده خواهیم کرد که بر این اساس باید جایگزینی برای ایشان انتخاب می کردیم که با سیاستی که داشتیم و اقای روحانی هم بر آن تاکید دارند این بوده که در ابتدای این تغییرات هماهنگی نسبی در استان شکل بگیرد تا در ادامه کارها با هماهنگی بیشترى پیش برود البته کار با این شکل مقداری مشکل است اما چون نتایج آن خوب است مشکلات آن هم قابل تامل و قابل قبول است البته در استان مرکزی مشکلی در این زمینه نداشتیم.

  رحمانى فضلى خاطرنشان کرد: استاندار جدید استان مرکزی دارای سوابق خوب اجرایی بوده و آشنا به مسائل منطقه و استان مرکزی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز