خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ایلام :

برنامه ما تعامل با استاندار است

کد خبر : ۵۴۷۷۷۴

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ( احزاب) از دریچه تعامل جهت توسعه و پیشرفت استان ورود خواهد کرد و خود را برای پیشبرد اهداف دولت در استان همگام و همراه استاندار و تیم همراش می‌داند.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان ایلام با اعلام این مطلب افزود: برنامه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که متشکل از احزاب مجوز دار استان است، تعامل با استاندار ایلام است.

محمدرضا ناصری شوهان در جلسه شورای هماهنگی جبهه اصلاحات پیرامون حواشی اخیر انتصاب معاون عمرانی گفت: انتشار اسامی دوستان در قالب نامه شورای سیاستگذاری در مخالفت با معاون عمرانی استاندار اخلاقی نبود چرا که قرار بود صرفا  نظرات اخذ  و به نماینده منعکس شود و ایشان هم با استاندار مطرح کند اما بر خلاف رویه مرسوم تعدادی اسامی رسانه‌ای شد که خلاف اخلاق بود.

وی افزود : استاندار ایلام در جلسات متعدد تاکید کرده اصلاح طلب است ، سابقه کار تشکیلاتی و سیاسی دارد و بعد از سالها به یک چهره سیاسی معتدل تبدیل شده است و بدون شک این شورا که متشکل از احزاب استخوان دار استان است با استاندار ایلام تعامل خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و دبیر  این حزب در استان ایلام  تاکید کرد: با انتشار نامه و مصوبه‌ها که به یک روند غیر اخلاقی در شورای سیاستگذاری تبدیل شده‌است مخالفم و با رسانه‌ای کردن آن در رسانه‌ها و فضای مجازی که هیچ تاثیری هم نداشت خوش بین نبوده و نیستم.

وی تشریح کرد :  شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ( احزاب) از دریچه تعامل جهت توسعه و پیشرفت استان ورود خواهد کرد و خود را برای پیشبرد اهداف دولت در استان همگام و همراه استاندار و تیم همراش می‌داند  و تا زمانی‌که  ایشان به این همراهی نیازمند باشد شورا خود را مقید به تعامل با تیم مدیریت استان می‌داند و با ارائه راهکار و پیشنهاد منطقی و مستدل و با محور تعامل بازوی مناسبی برای کمک به استاندار خواهد بود.

وی اضافه کرد:استاندار ایلام در جلسات اعلام کرد  احزاب و اصحاب رسانه می‌توانند مشاوران خوبی برای اینجانب باشند و احزاب نیز پاسخ اعتماد ایشان را خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز