خبرگزاری کار ایران

عدل هاشمی‌پور مطرح کرد:

انتقاد نماینده کهگیلویه بزرگ از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۶۹۱

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس از عملکرد سازمان برنامه و بودجه این استان بشدت انتقاد و تاکید کرد تا مادامی که یک نیروی انسانی با مسئولیت بالا در این سازمان گماشته نشود بدون شک حق مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در تقسیم اعتبارات پرداخت نمی شود و این حوزه همچنان محروم خواهد ماند.

به گزارش ایلنا از دهدشت، " سردار عدل هاشمی" در شورای اداری کهگیلویه که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه ما در سازمان برنامه‌وبودجه استان نیروی انسانی با مسئولیت بالا نداشته و به همین خاطر اعتباراتی را که توسط این سازمان توزیع می شود سودی برای چهار شهرستان محروم کهگیلویه بزرگ ندارد.

وی‌گفت: ما به عنوان مسئولان استانی و شهرستانی به‌همراه مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از عملکرد سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تخصیص اعتبارات ناراضی هستیم و البته فرصت‌های فراوانی به این سازمان دادیم تا اصلاح بشود اما انگار چون نیروی انسانی با مسئولیت در این سازمان نداریم همچنان باید نارضایتی ها ادامه یابد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت‌های 40 ساله کهگیلویه بزرگ در حوزه‌های مختلف زیرساختی، خاطرنشان کرد: با توجه به تجاربی که استاندار جدید دارند، قطعاً امیدوارم حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که در ۴۰ سال گذشته در حوزه‌های سیاسی و صنعتی مورد بی مهری قرار گرفتند، دوباره جان تازه‌ای بگیرد.

هاشمی پور با اظهار امیدواری به آشنایی کامل استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مباحث مختلف بویژه مباحث بودجه ای، تصریح کرد: خوشبختانه استاندار جدید اطلاعات خوبی از استان کهگیلویه و بویراحمد در اختیار دارد و به یقین خواهند رسید که چرا ما از سازمان برنامه و بودجه استان ناراضی هستیم.

بخشداری که باموتورسیکلت به سرکار می رود 

نماینده کهگیلویه بزرگ در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز تأسف از وضعیت تجهیزات اداری شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ، اظهارداشت: ما بخشداری داریم که با موتور اجار‌ه‌ای به محل کار می‌آید.

هاشمی پور از نصب تابلوهای اداری فاقد ساختمان اداری در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ هم سخن گفت و خاطرنشان کرد: تابلوهایی را به عنوان ادارات مختلف در شهرستان های چهارگانه نصب شده ولی امکانات و ساختمانی در کار نیست.

وی گفت: باید یک نفر از این کهگیلویه بزرگ در برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شود تا حق این مردم اداء زیراکه هم نارضایتی های مردمی و هم نگرانی های اداری ناشی از تخصیص نیافتن اعتبارات برای اتمام پروژه ها در حوزه های مختلف است.

بعد از 40 سال هنوز اندرخم یک کوچه ایم / چپ و راست برای ما کاری نکرده است

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی با آفت نامیدن جریان های سیاسی در حوزه انتخابیه خود، اظهارداشت: همه از بن بست حرف می‌زنیم و جریان‌های سیاسی زیادی آمد، اما هنوز اندرخم یک کوچه‌ایم، پس نتیجه می‌گیریم چپ و راست برای ما کاری نکرده است.

هاشمی پور گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تنهایی هم نمی‌تواند کاری انجام دهد و باید همه دست به دست هم دهیم و فارع از مسائل قومی و جناحی تا پروژه‌های سنگین به نتیجه برسند.

وی تاکیدکرد در آینده پروژه‌های کمتری باید در حوزه کهگیلویه بزرگ تعریف شوند و جذب سرمایه‌گذار برای رونق به پروژه‌ها و کارهای اقتصادی در اولویت مدیران قرار بگیرد.

محور پاتاوه - دهدشت سال آینده به بهره برداری می رسد 

نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه با حرف زدن و کلنگ زدن پروژه‌های زیاد به جایی نمی‌رسیم، ادامه داد: پروژه پاتاوه با توجه به مناطق سخت گذر که در مسیر آن وجود دارد بطورحتم در سال ۹۷ با توکل به خداوند منان و  پیگیری های مسوولان بویژه استاندار به بهره‌برداری می‌رسد.

هاشمی‌پور به پروژه‌های جاده‌ای در دست اقدام حوزه انتخابیه خود اشاره و یادآورشد: با کمک‌های وزارت نفت این جاده‌ها به ویژه در شهرستان‌های لنده و بهمئی به سرانجام می‌رسد و نجات کهگیلویه بزرگ در توسعه راه‌ها که باید با اولویت بندی این کارها صورت گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهید کهگیلویه را نجات دهید به آب " مارون " و " کوثر " که سالهاست به غارت رفته و البته اکنون از مجوزهای تخصیص آب برخوردار می باشد باید استفاده لازم را نمود.

هاشمی پور اظهار امیدواری کرد مطالعات سد و آبرسانی به مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه از طریق مجوزهای تخصیص یافته این سدها به سرانجام برسد.

نگرانی در زمینه گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی نداریم 

هاشمی در خصوص گازرسانی به دیشموک، قلعه‌رئیسی و روستاهای مسیر این پروژه هم اظهارداشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و حضور مدیرعامل گاز کشور در منطقه و اعتبار تخصیص داده شده نگرانی از این بابت نداریم.

وی از فعال شدن پروژه پتروشیمی دهدشت بعد از ۱۲ سال رکود خبرداد و خاطرنشان کرد: این پروژه بعد از 12 سال دوباره فعال شد و اگر قبلاً پیگیری می‌شد، همانند سایر پتروشیمی‌ها هماکنون فارغالتحصیلان دانشگاه‌ها در آن مشغول به کار بودند.

فعالیت معدن فسفات چرام بزودی شروع می شود

وی افزود: در بحث معدن کارهای خوبی نیز انجام شده و با حضور " شریعتمداری" وزیر معدن و صنعت، معدن فسفات چرام به سرانجام رسید و شرکت ایمیدرو به زودی در این شهرستان تجهیز کارگاه می‌کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، تلاش‌های "عدل هاشمی‌پور " نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی برای فعال کردن پروژه هایی که بیش از 10 است در این حوزه انتخابیه تعطیل بوده ستودنی و قابل تقدیر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز