خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

غیرعمدی بودن مرگ کودک دزفولی از سوی پلیس/ دلجویی از خانواده کودک

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۴۲۰

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری دزفول گفت: مرگ کودک 4 ساله در درگیری پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر کاملا غیرعمدی بوده است.

امیر عیسی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در پی درخواست شهروندان یکی از محلات شهر دزفول مبنی بر پاکسازی منطقه از وجود فروشندگان موادمخدر و افراد شرور، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و پس از بررسی‌های لازم و اخذ حکم قضایی اجرای طرح پاکسازی محله به اجرا گذاشته شد.

عیسی زاده افزود: افراد شرور و قاچاقچی به محض رویت ماموران با آنها درگیر شدند که متاسفانه در حین تعقیب و گریز و تیراندازی از سوی ماموران پلیس به سمت لاستیک خوروی متهم تیر پس از اصابت کمانه کرده و به کودک 4 ساله برخورد می‌کند.

وی عنوان کرد: بلافاصله کودک مجروح توسط ماموران به بیمارستان منتقل کردند متاسفانه کودک خردسال بعلت جراحت وارده در بیمارستان فوت می‌کند.

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری دزفول تصریح کرد: بزودی جلسه شورای تامین استان در فرمانداری این شهرستان با حضور مقامات انتظامی و فرمانداری جهت بررسی و رسیدگی بیشتر به مرگ این کودک خردسال برگزار می‌شود.

عیسی زاده ادامه داد: پرونده مرگ این کودک توسط نیروی انتظامی استان نیز در حال بررسی و کارشناسی است.

وی گفت: گروهی از مقامات انتظامی و فرمانداری شهرستان دزفول برای دلجویی از خانواده این کودک به منزل ایشان خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز