خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بهره‌مندی دوهزار و 236 خانوار از تسهیلات قرض‌الحسنه در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۳۷۵

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از بهره مندی دو هزار و 236 خانوار از تسهیلات قرض الحسنه در 6 ماهه اول سال جاری خبرداد.

محمد رضا فتحی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان در بخش‌های جهیزیه، درمان، تحصیلی، کارگشایی و سایر موارد با هدف توانمندسازی، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.

فتحی افزود: وام‌های پرداختی در قالب وام‌های محکومان، ضروری و مسکن نیازمندان ویژه خانوارهای تحت حمایت و غیر تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه 410 نفر از دریافت کنندگان تسهیلات جز مناطق محروم بوده‌اند، خاطر نشان کرد: وام قرض‌الحسنه ضروری بر اساس نیاز خانوارها از یک‌ میلیون تومان تا سقف پنج میلیون تومان پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان وام به متقاضیان پرداخت‌ شده است که ۹۶ خانوار در قالب جهیزیه، ۲۹۸ خانوار درمان، ۱۲۱ خانوار تحصیلی، هزار و ۴۱۸ خانوار کارگشایی، ۴ خانوار وام محکومان و ۲۹۹ خانوار در قالب سایر طرح‌ها وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند.

معاون اداری و مالی کمیته امداد استان چهارمحال وبختیاری گفت: ۶۳۲ خانوار متقاضی دریافت تسهیلات و وام‌های ضروری هستند. 

به گزارش ایلنا، صندوق قرض‌الحسنه «امداد ولایت» باهدف ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و کمترین بروکراسی اداری راه‌اندازی شده است ، خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این طرح خداپسندانه در شعبه صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت حساب قرض‌الحسنه افتتاح کرده و یاری‌رسان کمیته امداد برای پرداخت وام به‌ صورت قرض‌الحسنه باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز