خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا خبرداد:

اعلام آمادگی برای برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی در آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۰۸۴

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: آماده برگزاری نمایشگاه های بین‌المللی با موضوعات مختلف صنعتی، معدنی و تجاری در این شهرستان هستیم.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار  با فرهاد دلق پوش مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان گیلان ضمن تبریک انتصاب وی یادآور شد: آستارا شهرستانی با ظرفیت‌های بسیار بالا و موقعیت خاص جغرافیایی است که مرزی بودن این شهرستان می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای معرفی توانمندی‌های استان گیلان است.

وی یادآور شد: با توجه به شناخت بسیار دقیقی که مدیرکل جدید صنعت ، معدن و تجارت از جایگاه و موقعیت های شهرستان مرزی بندر آستارا دارد، این شناخت فرصت بسیار خوبی برای مدیریت صحیح ظرفیت های شهرستان در مسیر توسعه آن است.

 وی ادامه داد : این شهرستان به لحاظ دارا بودن زیرساخت‌های مناسب و امکاناتی که در زمینه برگزاری نمایشگاه های منطقه‌ای و بین المللی دارد می‌تواند فرصت‌های جدیدی برای معرفی کسب و کارها و توانمندی های حوزه‌های صنعتی و تجارتی است.

فرهاد دلق پوش مدیرکل جدید صنعت، معدن وتجارت نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرماندار آستارا بر نگاه جدید و کارآفرینی محور در حوزه صنعت معدن و تجارت تاکید و اظهار داشت: در صورت آمادگی شهرستان مرزی بندر آستارا،  این اداره کل نیز تلاش می کند بر اساس ظرفیت های منطقه ای برنامه ریزی‌هایی نیز در این خصوص داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز