خبرگزاری کار ایران

در پی شکایت مدعی‌العموم؛

دانشجویان شیرازی فردا به دادگاه می‌روند

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۲۵

چهار فعال دانشجویی فردا دوشنبه برای پاسخ به شکایت مدعی‌العموم به دادگاه می‌روند.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا، سلمان‌کدیور (دبیر اسبق جنبش‌عدالتخواه، نویسنده و شاعر انقلاب)،حسین شهبازی‌زاده (دبیر اسبق جنبش‌عدالتخواه)، هادی مسعودی(عضو سابق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه) و مصطفی پورخسروانی (دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه‌های شیراز) فردا به دادگاه می‌روند تا در برابر شکایت مدعی‌العموم از خود دفاع کنند.

یکی از این دانشجویان می‌گوید بعد از حمله به خودروی آقای مطهری در شیراز، امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه گفت اگر باد را کاشتید مگر نه اینست که طوفان درو می‌کنید؟ » این بیانات در حالی بود که افرادی که به خودروی مطهری حمله کرده بودند اصلا او را نمی‌شناختند. یکی از آنها می‌گفت با چوب به سر کچل مطهری زدم. در واقع اصلا مطهری را نمی‌شناخت و عده‌ای آنها را تحریک و سازماندهی کردند. ما هم بیانیه دادیم و نامه نوشتیم و از مواضع آیت‌الله ایمانی انتقاد کردیم.

وی افزود در انتخابات مجلس خبرگان هم عرفانی فر از استادان حوزه در نامه‌ای به امام جمعه شیراز انتقاداتی مطرح کرد و درباره هزینه‌های انتخاباتی و دخالت‌های فرزند ایشان مسائلی را مطرح کرده بود. ما هم این نامه را در شبکه مجازی منتتشر کردیم و از امام جمعه خواستیم به این مسائل پاسخ دهند. اما ظاهرا این نامه‌ها و فعالیت‌ها باعث شده تا مدعی‌العموم از ما شکایت کند و حالا ده ماه است به دادگاه می‌رویم.

البته دفتر امام جمعه شیراز در نامه‌ای تاکید دارد که از این دانشجویان شکایت نکرده است: « تأکید می نمایم این دفتر شکایت از هیچ جریانی را در دستور کار خود نداشته و ندارد و افراد آزادند مسائل خود را در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مطرح نمایند»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز