خبرگزاری کار ایران

سرپرست استانداری اردبیل :

249 میلیارد تومان تسهیلات در بخش صنعت و کشاورزی پرداخت شده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۳۷

سرپرست استانداری اردبیل گفت: 249میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و فعال سازی واحدهای راکد در بخش صنعت و کشاورزی در استان اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، اقبال عباسی در جلسه مدیران ستادی استانداری اردبیل گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که به همت دولت تدبیر وامید ایجاد شده است در طول دوسال گذشته 60 جلسه رسمی و 137 مصوبه داشته است که رونق تولید و تثبیت اشتغال 4328 نفر از نتایج پرداخت تسهیلات به واحدهای راکد ونیمه فعال استان بوده است.

سرپرست استانداری اردبیل از خدمات 4 ساله دکتر خدابخش استاندار سابق استان اردبیل قدردانی کرد و گفت: دکتر خدابخش منشاء اقدامات پر خیر و برکتی در استان بود و ایجاد پارک علم وفناوری در استان ، اجرای شبکه پایاب سد خدا آفرین ، اختصاص اعتبار 350 میلیون دلاری به نیروگاه سیکل ترکیبی ، تسریع در تکمیل سدهای استان و دهها  طرح مهم گردشگری ، عمرانی و اقتصادی ، منطقه ویژه اقتصادی نمین و منطقه آزاد تجاری صنعتی استان از جمله اقدامات و برنامه هایی است که توسط دولت تدبیر و امید و با مدیریت ارزشمند و شایسته استاندار سابق اردبیل در استان انجام گرفته است که برخی از این اقدامات به ثمر نشسته است و برخی دیگر نیازمند پیگیری مدیران و حمایت و پشتیبانی مسئولان ارشد استان است.

عباسی مدیران استانی را به تلاش بیشتر برای خدمت به مردم و حل مشکلات استان فرا خواند و گفت: تا انتخاب استاندار جدید استان باید با دقت ، نظم و حس مسئولیت بیشتر در عمل به وظایف محوله تلاش کرد چرا که خداوند متعال قبل از مردم و مسئولان نظارتی ناظر بر عملکرد ماست.

وی بیان کرد: استانداری دستگاه حاکمیتی است و وظایف و مسئولیت مدیران ستادی استانداری به مراتب سخت تر است وباید با جدیت بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز