خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران:

رویکرد سازمان استاندارد منطبق بر سیاست اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۷۶۴

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گفت: رویکرد سازمان استاندارد منطبق بر سیاست اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایلنا، نیره سادات پیروزبخت در مراسم گرامیداشت روز جهانی استاندارد در اردبیل، رویکرد این سازمان را منطبق بر سیاست اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید کالا و خدمات استاندارد برای جلب رضایت مردم عنوان کرد و گفت: ما نقشه راه‌مان را تدوین کردیم و از هم اکنون معلوم است که می‌خواهیم به کدام سمت حرکت کنیم که در این رابطه ما امیدواریم در کنار استانداردهای اجباری استانداردهای اختیاری و خوداظهاری ها نیز مانند سایر کشورها در ایران رواج پیدا کند.

پیروزبخت اهمیت فرهنگ‌سازی را در بین خانواده‌ها و هموطنان‌مان با تامین اعتبار مناسب برای حوزه تبلیغات و آگاه‌سازی اجتماعی یادآور شد و گفت: ما حتی توان پرداخت هزینه پخش یک تیزر ساده را به صدا و سیما نداریم و در این زمینه انتظار داریم سایر نهادها به کمک استاندارد آمده و در آگاه‌سازی و تولید اخبار در این زمینه یاری‌گر ما باشند.

وی از نظارت این سازمان بر ۲هزار و ۴۰۰ ایستگاه C.N.G در کشور و ارزیابی و بازرسی از این ایستگاه‌ها خبر داد و اضافه کرد: سعی‌مان بر این است تا معایب این ایستگاه‌ها بررسی و برطرف شود. 

پیروزبخت به وجود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد صنفی در کشور و ضرورت کنترل این واحدها در عرضه استاندارد محصولات اشاره کرد و گفت: ما تنها موفق شدیم در این سه سال یک میلیون واحد صنفی را کنترل و نظارت کنیم و امر رسیدگی به این واحدها عزم ملی و تلاشی جدی می خواهد‌.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز