خبرگزاری کار ایران

اسماعیل تبادار:

صادرکنندگان، سفیران اقتصادی ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۱۱۷

استاندار فارس بر توسعه صادرات تاکید کرد و گفت: صادرکنندگان ما به عنوان سفیران اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به شمار می روند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل تبادار در دیدار اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی شیراز اظهار داشت: محصولات صادراتی باید از کیفیت بالا برخوردار بوده و در صادرات، منافع ملی نیز باید مد نظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: در پرتو تلاش جدی اتاق بازرگانی و همکاری دستگاه‌های اجرایی رونق اقتصادی رخ داده و مسیر توسعه استان هموارتر می‌شود.

استاندار فارس افزود: بخش خصوصی به واسطه فعالیت مستقیم در حوزه تولید اهمیت موضوع را بیشتر درک کرده و زمانی که اهتمام ویژه برای حمایت از رونق اقتصادی، تولید و اشتغال در دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد امیدواری و پشتکار در بخش خصوصی نیز متجلی خواهد شد.

 تبادار گفت: اعضای اتاق بازرگانی مشاوران امینی برای مدیریت ارشد استان خواهند بود و از دیدگاه مشورتی آنان در راستای توسعه استان استفاده می‌کنم.

وی گفت: با توجه به محدودیت‌های اعتباری و تنگناهای موجود برای رونق اقتصادی، رفاه عمومی و اشتغال پایدار، همکاری و تعامل با بخش خصوصی یک ضرورت جدی است.

استاندار فارس افزود: دستگاه‌های اجرایی باید با یک هم افزایی از سرمایه گذاری و بخش خصوصی حمایت  و از تصمیم گیری های جزیره ای اجتناب کنند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: از همه ظرفیت‌های موجود طبیعی، تاریخی و گردشگری استان در راستای توسعه و رونق اقتصادی باید بهره گرفت.

در این دیدار، اعضا هیات رئیسه اتاق بازرگانی شیراز گزارشی از فعالیت‌های اتاق ارایه کردند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز