خبرگزاری کار ایران

اختلال در حساب مشتریان موسسه اعتباری نور در البرز اصلاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۹۷۷

به دنبال ارسال پیامک جابجایی پول سپرده گذاران موسسه اعتباری نور و موجی از نگرانی در آنها، روابط عمومی این موسسه اعلام کرد: اختلال در حساب مشتریان اصلاح شد.

به گزارش ایلنا نرم افزار حساب‌های مشتریان موسسه در حال بروزرسانی و یکپارچه سازی است.

میرانلویی، رئیس شعب بانک نور در استان البرز، گفت: دریافت پیامک روز گذشته مربوط به تبدیل سپرده های مشتریان به بلند مدت بوده، که بلافاصله تمام برداشتها به حسابهای قبلی بازگشت و هم اکنون هیچ مشکلی در خصوص این حسابها وجود ندارد.

میرانلویی با تاکید اینکه بانک نور مجوز رسمی از بانک مرکزی داشته و پشتیبانی بسیار خوبی از سوی بانک مرکزی دارد، اظهار داشت: سپرده گذاران می توانند عملیات بانکی خود را از تمامی شعب استان البرز و کشور انجام دهند.

وی از سپرده‌گذاران درخواست کرد از تجمع در شعب خودداری کنند چرا که با تجمع در شعب فقط باعث اخلال در روند کار شعب خواهند بود.

 جابجایی مبالغ زیادی از حساب موسسه نور به حساب‌های دیگر و ارسال پیامک این جابجایی برای صاحبان حساب، آنها را از شب گذشته با نگرانی در این موسسه، جمع کرد.

امروز نیز تجمع صاحبان حساب برای برداشت پول، منجربه حضور مسئولان ساوجبلاغ و شهر هشتگرد اعم از فرماندار ساوجبلاغ و رضا اخلاقی، عضو شورای شهر هشتگرد و رئیس پیشین این موسسه در شهر هشتگرد شد که در شعبه مالی اعتباری نور به صحبت در میان مردم پرداخته و گفتند که اتفاق خاصی نبوده و مشکل در نرم افزار این موسسه سراسری بوده است لذا قول مساعد دادند طی یک هفته مشتریان می‌توانند از حساب مبالغ خود را برداشت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز