خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی خبرداد:

اعلام ۴ مرز مجاز برای تردد زائران اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۸۵۱

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی، مرزهای مجاز زمینی و آمایش استانی برای تردد زائران اربعین حسینی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، شهریار حیدری 4 مرز مهران در استان ایلام، مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز خسروی در استان کرمانشاه را مرزهاى مجاز زمینی براى تردد زائرین اربعین حسینى ( ع) در سال جارى نام برد.

وی از اختصاص مرز مهران منحصرا برای تردد زائران استان‌هاى تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزى، گیلان، مازندران، گلستان، لرستان، ایلام و همدان خبر داد و گفت: براساس آمایش استانى، تردد در مرزهاى مجاز زمینی بر اساس موقعیت و شرایط جغرافیایی استان‌ها نسبت به مرزهای زمینی مختلف، تقسیم بندی شده است.

حیدری مرز خسروى را ویژه زائران استان هاى آذربایجان شرقى، آذربایجان غربى، اردبیل، زنجان، کردستان و کرمانشاه برای ورود به کشور عراق اعلام کرد.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی ادامه داد: زائران استان هاى اصفهان، خوزستان، خراسان جنوبى ، فارس، کرمان، یزد، سمنان، تهران، خراسان رضوى ، خراسان شمالى از مرز چذابه و همچنین زائران استان‌هاى اصفهان، کهگیلویه وبویر احمد،چهار محال وبختیارى، خراسان رضوى، سیستان وبلوچستان، کرمان، هرمزگان، بوشهر، خوزستان و تهران از مرز شلمچه رفت و آمد خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز