خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی نمایشگاه کاسپین زنجان خبرداد:

پنجمین نمایشگاه تخصصی الکامپ زنجان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۷۵۹

مسئول روابط عمومی نمایشگاه کاسپین زنجان، گفت: پنجمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، مخابرات، دوربین مداربسته، موبایل، ماشین‌های اداری و سومین نمایشگاه سیستم های صوتی، تصویری و فیلم برداری(الکامپ) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، لیلی فاطمی امروز سه‌شنبه(18مهر) با اعلام این خبر، گفت: این نمایشگاه تخصصی از 18 مهر لغایت 21 مهر به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین در فضایی بالغ بر 6000 متر مربع فضای عمومی بر گزار می شود.

فاطمی، با اشاره به اینکه برای برگزاری این نمایشگاه حدود 1500 مترمربع فضا غرفه سازی شده است، افزود: این نمایشگاه با حضور 40 شرکت خصوصی از استان‌های زنجان، فارس،تهران،آذربایجان شرقی و البرز دایر می‌شود.

فاطمی، ادامه داد: با اشاره به حضور پررنگ 20 اداره دولتی، دانشگاهی، شهرداری و حضور موثر استانداری و شرکت نمایشگاهی پیشرو نمایش کاسپین را دراین راستا مهم ارزیابی کرد.

مسئول‌روابط عمومی نمایشگاه کاسپین زنجان، ساعت بازدید این نمایشگاه را همه روزه از ساعت 15 بعد ازظهر لغایت 21 شب و روز چهارشنبه 19 مهرماه از ساعت 10 صبح لغایت 21 شب جهت بازدید متخصصین و ادارات دولتی عنوان کرد.

وی، همچنین هدف از برگزاری این نمایشگاه را اطلاعات ،ارتباطات،کامپیوتر و مخابرات ،اتوماسیون تجهیزات و لوازم امنیتی وحفاظتی،اینترنت،خدمات شبکه،ثبت دامنه و میزبانی سایت، سخت افزاری،طراحی وب سایت، فن آوری اطلاعات IT، نرم افزار و سیستم های صوتی، تصویری،فیلم برداری ،دوربین، ضبط و باند در معرض دید عموم و متخصصین این رشته اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز