خبرگزاری کار ایران

غاربی در گفت‌وگو با ایلنا:

وزیر کشور نسبت به مطالبات نمایندگان مردم بی‌تفاوت نباشد/ جواد نگارنده یک سر و گردن بالاتر از سایر گزینه‌ها است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۶۵۸

دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل گفت: جواد نگارنده نسبت به سایر گزینه ها یک سر و گردن بالاتر است.

غلامحسین غاربی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: با توجه به شاخصه‌های یک استاندار تمام عیار، جواد نگارنده نسبت به سایر گزینه‌ها یک‌سر و گردن بالاتر است و حضور وی در استان نعمت است.

وی افزود: استاندار اسبق اردبیل شناخت کافی از مرز جغرافیایی، زیر ساخت‌ها، نارسایی‌ها و نیروهای بومی و استعدادهای استان دارد و قطعا می‌تواند برای توسعه استان بهترین گزینه باشد.

دبیر حزب اسلامی کار تشکیلات استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل نیازمند یک استاندار مقتدر است، افزود: با توجه به شناختی که از استاندار اسبق استان داریم، قطعا با اقتدار و کارایی بیشتر کشتی توسعه استان را سرعت می بخشد.

غاربی اضافه کرد:مجمع نمایندگان استان بهترین فرصت را برای این مرز و بوم ایجاد کرده اند و باید با تمام توان از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و مطالبات مردم را به کرسی عمل بنشانند.

دبیر حزب اسلامی کار استان اردبیل اظهار داشت: وزیر کشور باید شرایط خاص استان اردبیل را در نظر گرفته و نسبت به مطالبات نمایندگان مردم بی تفاوت نباشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز