خبرگزاری کار ایران

رحمتی مطرح کرد:

کسب رتبه چهارم کشوری استان اردبیل در کاهش تلفات و تصادفات

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۶۳۱

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیـــــل از کسب رتبه چهارم کشوری در کاهش تلفات و تصادفات راه‌های برون‌شهری و روستایی در پنج ماهه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی رحمتی که به‌مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در جمع فرماندهان پلیس راه استان سخن می‌گفت با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های مناسب و انجام اقدامات ایمنی لازم توانستیم در پنج ماه گذشته با کاهش 21 و 6 دهم درصدی تلفات و تصادفات در راه‌های برون‌شهری و روستایی به این رتبه دست یابیم و این در حالی است که میانگین کشوری کاهش تلفات در مدت یاده شده 2 درصد است.

وی اعتبارات راهداری را کافی ندانست و از مسئولان و فرمانداران خواست تا طبق اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در تخصیص 100 درصدی اعتبارات استانی این اداره کل اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم بیش از پیش در جاده ها به مردم شریف خدمت کنیم.

 مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیـــــل بر تجهیز پاسگاه‌ها تاکید کرد و از فرماندهان پلیس‌راه خواست تا در حفظ حریم راه‌ها، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و جمع آوری بساط میوه فروشان در سه راهی گیوی و محور مشکین شهر یاری گر این اداره کل باشند.

رحمتی با اشاره به آمادگی کامل راهداران در 12 راهدارخانه ثابت و سیار و 8 گردنه برف‌گیر افزود: نیروهای پرتلاش راهداری وحمل ونقل جاده ای استان امسال با 200 دستگاه ماشین‌آلات و 360 نفر نیروی انسانی در تمام محورهای مواصلاتی استان مستقر شدند تا در مواقع ضروری و بارش برف خدمات لازم را انجام دهند.

در این جلسه رئیس پلیس راه استان اردبیل نیز با قدردانی از اقدامات اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیـــــل در ساخت 3 پاسگاه پلیس‌راه در محورهای استان اظهار امیدواری کرد: با بهره‌برداری از این پاسگاه‌ها در آینده‌ای نزدیک شاهد افزایش ایمنی و خدمات‌دهی بیشتر به مردم خواهیم بود.

سرهنگ سیدحجت فتاحی ایمن‌سازی جاده‌ها را در کاهش تلفات و تصادفات بسیار مهم دانست و با انتقاد از ناقص ماندن پروژه‌های چهار بانده کردن محورها در نقاط مختلف استان گفت: مسئولان در تکمیل این طرح‌ها که جز مطالبات اصلی مردم است باهمه توان در میدان اقدام و عمل تلاش کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه 66 درصد تصادفات در شمال استان رخ می‌دهد و حل این مشکل توجه ویژه و جدی مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز