خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تمام توان خود را برای پیشرفت استان به کار می گیرم

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۷۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران با پاسداری از این مرز و بوم مجاهدت های به‌یاد ماندنی از خود برجای گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، علی‌محمد احمدی در آیین صبحگاه نیروی انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهارداشت: قول می دهم در مدیریت جدید، تمام توان خود را برای همکاری با نیروی های مسلح برای پیشرفت استان بگذارم.

وی افزود: هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و این ملت به پشتوانه نیروهای توانمند خود نشان داد ملتی نیست که سر تسلیم فرو آورد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز با پدیده‌های ناگواری به نام قتل وخشونت ، اعتیاد، کودک آزاری ، سرقت ،بیکاری و سوانح جاد ه‌ای  روبه رو هستیم که باید این موضوعات را با همکاری بی شائبه مردم و مسئولان کنترل کنیم.

احمدی گفت: گردشگر و مسافری که می خواهد از این استان الهام بگیرد باید امنیت را احساس کند و آرامش را بیاید که لازمه این موضوع دست به دست هم دادن است. 

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این آیین با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: امروز استان کهگیلویه و بویر احمد از امن ترین استانهای کشور است. 

سردار مهدی انصاری افزود: کهگیلویه و بویراحمد دومین استان در پیشگیری از کل جرائم بوده و پلیس آماده است تا جان خود را فدای تامین امنیت و آسایش مردم بکند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز