خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز اعلام کرد:

تلاش برای افتتاح بزرگراه همت تا شب عید

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۶۳۹

استاندار البرز اعلام کرد: مشکلات نقدی پیمانکار اگر حل شود تا شب عید امسال بزرگراه همت در کرج افتتاح می شود.

به گزارش ایلنا البرز جلسه بررسی وضعیت بزرگراه همت کرج برگزار شد.  در این جلسه پیمانکار این پروژه توضیح داد که  پروژه سه قطعه است و ۹۲ درصد قطعه دو و  ۶۵ درصد قطعه ۳ انجام شده است. کل سه پروژه ۷۴ درصد پیشرفت داشته است در مجموع از سه قطعه ۲۵ درصد کار باقی مانده است.

وی افزود: تملک مسیر گره کار است و وسط پروژه افتاده است لول ارتفاع با برق فشار قوی درگیر است و ۶ میلیارد نقدینگی می خواهد که جابه جایی دکل صورت گیرد.

در این جلسه سخنگوی دولت با تاکید بر تسریع در اجرای پروژه گفت: تمام تلاش ما این است که تا انتهای سال ۹۶  گره همت باز می شود.

وی افزود: قبل ۱۵ آذر لایحه بودجه تقدیم مجلس می شود هر اقدامی که تا پایان سال قرار است انجام شود باید در این بودجه دیده شود.

نوبخت ادامه داد: سیاست دولت البرز را استان راهبردی بین چند استان کشور می داند . ما هم امسال و سال آینده البرز را ویژه خواهیم دید .

وی افزود: استان البرز برای اهمیت موضوع مورد بحث قرار گرفت و تایید دکتر نجفی برای استانداری مورد مشاورت همه وزرا قرار گرفته است.. این پروژه تنها پروژه ایست که به واسطه اهمیتش شخصا با پیمانکارش جلسه گذاشته ایم .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز