خبرگزاری کار ایران

جمشیدپور با اشاره به بدهی افراد دانه درشت به شهرداری :

نگران پول‌هایی هستم که به حساب رشت واریز می شود /امکان مسدود شدن حساب‌هاتوسط دستگاههای دولتی

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۴۳۲

سرپرست سابق شهرداری رشت گفت: امروز شهر رشت دارای شهرداری است که نیامده با سعی و خطا شهر را مدیریت کند بلکه شهرداری آمده است که تجربیات ارزشمندی دارد و قرار است آن را در اختیار شهروندان قرار دهد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرامرز جمشیدپور در مراسم  معارفه شهردار جدید این شهر با قدر دانی از اعتماد شورای رشت به واسطه سپردن سرپرستی شهرداری گفت: امروزه همه در خصوص بدهکاری و ناتوانی شهرداری رشت سخن می گویند اما این بدهکاری ناشی از فشارهای پروژه هایی است که در طول این مدت شورا و شهرداری رشت متحمل شده اند.

فرامرز جمشید پورگفت: امروز شهرداری نیامده است که بخواهد با سعی و خطا شهر را مدیریت کند بلکه شهرداری آمده است که تجربیات ارزشمندی دارد و این تجربیات را در اختیار رشت و شهروندان قرار می دهد.

وی با اذعان به اینکه بودجه شهرداری رشت بطور چشمگیری افزایش یافته است بیان کرد: در سال ۹۵ حدود 850 میلیارد تومان بودجه برای شهرداری رشت در نظر گرفته‌شد که از این تعداد حدود 400 میلیارد تومان محقق شد.

سرپرست شهرداری رشت افزود: در سال جاری نیز حدود 650 میلیارد تومان بابت پروژه‌های عمرانی شهرداری رشت مصوب شد که در حال انجام است و این در حالی است که شهرداری رشت بدهی‌های متعددی بابت حق بیمه و… دارد.

جمشیدپور افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون شهرداری رشت 170 میلیارد تومان در آمد داشته است و هنوز بسیار از منابعی که قرار بود به شهرداری رشت بر اساس قانون توسط دیگر دستگاهها اختصاص یابد پرداخت نشده است و یقینا تزریق این اعتبارات موجب رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای پروژه جمع آوری روان آبهای سطحی رشت گفت: پروژه جمع آوری روان آبهای سطحی رشت در بلوار شهید افتخاری بالغ بر8میلیارد تومان هزینه بهمراه داشت.

وی اجرای پروژه هایی از جمله پل عابر پیاده پارک‌دانشجو، احداث دیواره های حفاظتی در حاشیه رودخانه ها و… از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری رشت انجام شده است.

جمشیدپور با اشاره به اینکه مرکز کنترل ترافیک در حال راه اندازی است گفت: بابت  پولهایی  که به حساب شهرداری رشت واریز می شود  نگران هستیم و ممکن است با مسدود شدن حسابها توسط دستگاههای دولتی مواجه شویم .

سرپرست سابق  شهرداری رشت با اشاره به بدهی افراد دانه درشت به شهرداری رشت گفت: این افراد دانه درشت در خصوص پرداخت بدهی ها اقدامی نمی کنند و به ریش ما می خندند.

جمشیدپور با اذعان به اینکه برای رفع مشکلات دو رودخانه گوهر رود و زرجوب رشت نیازمند مساعدت همه مسئو لان هستیم گفت: در خاتمه از همه همکاران و مردم فهیم رشت حلالیت می طلبم و امیدوارم شاهد توفیقات روز افزون برای شهر رشت باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز