خبرگزاری کار ایران

ربیعی در سبزوار:

چراغ توسعه کشور سبز شده/ مشارکت همگانی راه نجات است

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۹۹

وزیر کار تاکید کرد که دولت نمی تواند به تنهایی بار مشکلات را بدوش بکشد و راه نجات کشور از مشکلات جذب مشارکت‌های همگانی است.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی عصر امروز در شورای اداری شهرستان سبزوار با تاکید بر تشکیل کانون توسعه در این شهرستان افزود: امروز چراغ توسعه کشور سبز شده و امید است وضعیت با برنامه‌های دولت و زیرساخت‌هایی که فراهم کرده در سال‌های آینده بهتر از شرایط فعلی باشد.

وی ادامه داد: دولت تلاش می‌کند با همکاری ملت سهم خود را از ثروت دنیا افزایش دهد. امروز همه نگرش‌ها نسبت به ایران تغییر کرده و حتی در آمریکا و اتحادیه اروپایی هم با تصمیمات ترامپ علیه ایران مخالفت می‌شود و فقط رژیمی صهیونیستی از او حمایت می‌کند.

وزیر کار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی اعضای شورای اداری شهرستان سبزوار بیان کرد: کمتر از یک‌ماه دیگر یک گروه کامل از کارشناسان و معاونت‌های زیرمجموعه وزارتخانه برای بررسی مشکلات در این شهرستان حضور خواهند یافت و من هم بعد از این تیم کارشناسی در آینده نزدیک به سبزوار سفر می‌کنم.

وی گفت: سبزوار نیروی انسانی توانمند و برجسته دارد و ظرفیت‌های موجود آن با توجه به نیروی انسانی و مدیران باسابقه و کارآمد بسیار مطلوب است که باید با استفاده از این ظرفیت سهم بیشتری در تولید ناخالص داخلی خراسان داشته باشد. همه نخبگان و کسانی که دارای اندیشه و محور فعالیت هستند می‌توانند محور توسعه باشند.

وزیر کار برای سفری دو روزه وارد خراسان رضوی شده و به شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه، مه‌ولات، کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و سبزوار سفر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز