خبرگزاری کار ایران

محمدرضا جوادی خبر داد:

برگزاری ۴۳۰ عنوان برنامه در استان همدان برای کودکان و نوجوانان در هفته ملی کودک

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۲۴۱

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از برگزاری ۴۳۰ عنوان برنامه توسط تمامی ارگان‌های دولتی خبر داد و تاکید کرد: با توجه به تقارن هفته ملی کودک با ایام سوگواری ماه محرم٬ غالب برنامه‌های این هفته با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در ذهن کودکان است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمدرضا جوادی در نشست مطبوعاتی خود به مناسبات هفته ملی کودک گفت: همزمان با روز جهانی کودک، به علت اهمیت و ضرورت مسائل حوزه کودک و نوجوان٬ تصمیم گرفتیم در غالب هفته‌ای ملی با عنوان هفته کودک به این موضوع توجه بیشتری کنیم.

وی افزود: با توجه به تقارن هفته ملی کودک با ایام سوگواری ماه محرم٬ غالب برنامه‌های این هفته با رویکرد نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در ذهن کودکان است اما در کنار این موضوع نباید از حوزه شادی در وجود کودکان نیز غافل شد به همین سبب تلاش کردیم برنامه‌های این هفته را متناسب با شرایط کودکان تنظیم کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به شعار و اهداف برنامه‌های هفته کودک اظهار داشت: هدف کلی ما از برنامه‌های هفته کودک با شعار هر کودک نشانه خداست٬ شامل: جلب توجه افکار عمومی به اهمیت دوران کودکی٬ ویژگی‌ها و نیازها و خواسته‌های کودک امروز، همگرایی و هم‌افزایی نهادهای متولی امر کودکان٬ نهادینه کردن ارزش‌های انسان‌ساز واقعه عاشورا در ذهن و روح کودکان و...است.

جوادی از برگزاری ۴۳۰ عنوان برنامه توسط تمامی ارگان‌های دولتی خبر داد و تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز به عنوان یکی از اصلی‌ترین نهادهای حوزه کودک و نوجوان٬ برنامه‌های متعددی را در این هفته برگزار خواهد کرد که بخشی از این برنامه‌ها برای کودکان و بخش دیگر برای اولیا و مربیان آن‌ها تنظیم شده‌است.

وی در ادامه توضیحاتی درخصوص برخی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته کودک ارائه کرد و یادآور شد: روز یکشنبه ۱۶ مهرماه ویژه برنامه روز جهانی کودک به صورت توامان با مرحله پایانی بیستمین جشنواره قصه‌گویی استان برگزار می‌شود٬ همچنین اجرای مسابقه پرواز بادبادک‌ها٬ بازی‌های محلی و بومی٬ ویژه‌ برنامه کودکان عاشورایی٬ نقاشی روی پارچه و... نیز بخشی از برنامه‌های کانون برای کودکان و نوجوانان در این هفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان افزود: سلسله نشست‌های تخصصی و ویژه‌ای نیز در این هفته با کمک سایر دستگاه‌ها در خصوص آسیب‌های اجتماعی کودکان و... برای اولیا و مربیان در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز