خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت:

فعالیت سرویس‌های مدارس فاقد برچسب سازمان حمل و نقل غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۱۶۵

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت فعالیت سرویس های مدارس فاقد برچسب حاوی نام و لوگوی این سازمان را غیرقانونی دانست.

به گزارش ایلنا از رشت، حسینی  رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جلساتی که با پلیس راهور برای بررسی وضعیت تردد سرویس‌های مدارس شهر رشت برگزار شد، اظهار داشت: در این جلسات مقرر شد که سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تنها مرجع صدور مجوز برای سرویس های مدارس باشد.

وی ادامه داد: فعالیت سرویس‌های مدارس فاقد برچسب حاوی نام و لوگوی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در سطح شهر غیرقانونی است و با این خودروها از سوی پلیس راهور برخورد جدی خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت با تاکید بر اینکه برخورد با خاطیان در راستای حقوق شهروندان صورت می‌گیرد، گفت: سرویس‌های دارای برچسب این سازمان از فیلترهای خاصی گذر کرده‌اند و توسط این سازمان نظارت می‌شوند.

حسینی در پایان با توصیه به شهروندان برای استفاده از سرویس‌های مجاز مدارس تصریح کرد: استفاده از سرویس‌های مجاز سبب امنیت بیشتر دانش‌آموزان و آسودگی خاطر خانواده‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز