خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی‌استان مطرح کرد:

اجرای 142 برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۱۰۵

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: از 14 تا 20 مهر به عنوان هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس برای امنیت، امنیت برای همه» نامگذاری شده است که برنامه هایی برای این روز در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا اززنجان، سردارعلی آزادی امروز پنجشنبه (13مهر) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه های متعددی در سطح استان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه از (14 تا 20 مهر) به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است، گفت: در اولین روز از این هفته با شعار پلیس، حاکمیت ارزش های اسلامی، ولایت مداری و جامعه ایمانی مراسم پیاده رویی خانوادگی با مشارکت کارکنان و خانواده های آنان در جاده گاوازنگ زنجان برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در روز یکشنبه سومین روز از این هفته اجرا می‌شود، گفت: شعار پیش‌بینی شده برای این روز پلیس، هوشمند، پاسخگویی و مردم داری است.

به گفته سردار آزادی در این روز مراسم رونمایی از یادمان شهدا، افتتاح کلانتری 16 پونک اهداء خون توسط کارکنان نیروی انتظامی استان و همایش تجلیل از نمونه های ترافیکی همیاران پلیس و فرهنگیان ترافیک برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان ادامه داد: چهارمین روز از این هفته به شعار پلیس، آموزش همگانی، مشارکت عمومی و پیشگیری اجتماعی نامگذاری شده است که در این روز شاهد راه اندازی قطار و اتوبوس با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی و ملاقات مردمی فرماندهی انتظامی استان زنجان را شاهد خواهیم بود.

سردار آزادی با اشاره به برنامه های پنجمین روز از این هفته با شعار پلیس، قانون گرایی، انضباط اجتماعی و امنیت پایدار، خاطرنشان کرد: در این روز مراسم قرائت پیام مهر در مدارس سطح استان و برگزاری مانور شهری موتورسیکلت سواران قانونمند مرکز استان و شهرستان ها برگزار می شود.

به گفته این مقام مسوول در ششمین روز از هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس، دانش بنیانی، پژوهش محوری و توانمندی همایش راهوران محله و در آخرین روز از این هفته با شعار پلیس، حماسه حسینی، فضائل اخلاقی، ایثارگری و شهادت مراسم عطرافشانی مزار شهدا برگزار می شود.

عیادت از بیماران همکار، دیدار با خانواده های شهدا، نشست خبری با خبرنگاران، مراسم کوهپیمایی، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، جشنواره های ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان قمه زنی مورد تایید مراجع تقلید نیست، گفت: بر همین اساس در استان زنجان موردی از قمه زنی در ملا عام نداشتیم ولی در خفا مواردی گزارش شده است که می‌طلبد دستگاه های فرهنگی این افراد را توجیه کنند.

وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر در 6 ماهه نخست امسال گفت: امسال 859 کیلوگرم کشفیات داشتیم که افزایش 32 درصدی در کشفیات داشتیم.

این مقام مسوول به جمع آوری معتادان گفت: امسال 46 درصد افزایش در جمع آوری معتادان داشتیم.

به گفته وی، جرایم فضای مجازی در سال جاری افزایش داشتیم، افزایش 45 درصد اخلاقی، 30 درصد جرایم مادی و سایر جرایم 25 درصد افزایش داشتیم که اکثریت این جرایم منجر به کشف شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز