خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به ایلنا خبرداد:

کمک 2 میلیارد ریالی اتاق بازرگانی یاسوج به بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۷۳

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج از کمک 2 میلیارد ریالی این اتاق به اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد.

"جبار کیانی" در حاشیه بازدید از مراکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و معلولان یاسوج به ایلنا گفت: اتاق بازرگانی ایران در راستای فعالیت‌های اجتماعی خود و بدنبال سفر شافعی رئیس اتاق ایران و هیات همراه ایشان به یاسوج، مبلغی معادل 2 میلیارد ریال به اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد.

وی با تقدیر از همکاری رئیس اتاق بازرگانی ایران و مجموعه این اتاق در زمینه کمک به اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت:  2 میلیارد ریال اتاق ایران در اختیار اتاق بازرگانی یاسوج داده شد و اتاق بازرگانی یاسوج نیز این اعتبار را در اختیار اداره کل بهزیستی استان قرار داد.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج افزود: از مجموع اعتبار تخصیص یافته این اتاق به اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد، 500 میلیون ریال برای شیرخوارگاه کودکان بی سرپرست یاسوج و مابقی برای 9 مرکز نگهداری از معلولان در سایر شهرستان های استان تخصیص داده شد.

کیانی از راه‌اندازی انجمن یا مرکز کمک به معلولان و کودکان بی سرپرست استان کهگیلویه و بویراحمد در اتاق بازگانی یاسوج خبرداد.

وی گفت: این انجمن یا مرکز باحمایت فعالان اقتصادی استانی و غیراستانی راه‌اندازی و البته در سراسر دنیا این مراکز توسط فعالان اقتصادی راه اندازی شده است.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج، استفاده کامل از تمامی ظرفیت های این اتاق با همراهی فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد، مشارکت فعالان ملی و خیرین برون استانی را از دیگر راهکارهای حمایت از نیازمندان این استان برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز