خبرگزاری کار ایران

سفر دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور به سیستان وبلوچستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۴۸۵

مرتضی بانک مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سه شنبه شب وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و شماری از مسئولان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر 2 روزه به منطقه آزاد چابهار علاوه بر دیدار با مدیران قسمت های مختلف و  شرکت در نشست معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، از طرح‌‌های تولیدی، گردشگری، عمرانی و خدماتی، طرح توسعه بندر شهید بهشتی و بندر شهید کلانتری، پیکره‌های مختلف منطقه و طرح‌های بزرگ اشتغالزایی فولاد و پتروشیمی دیدن می‌کند.

  با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کلنگ‌ ساخت پروژه پترو صنعت امید به زمین زده شد و  2 کارگاه تولیدی و اشتغالزایی چاپ و کیسه‌‌دوزی برنج بهار چمن و فرآوری برنج زمان تجارت نیز تا ظهر امروز افتتاح خواهد شد.

 بازدید از کارخانه تولیدی آریا پروفیل، کارگاه عروسک ‌سازی، شرکت روغن‌ کشی بحار تجارت، شهر توریستی رویال‌ صدف، سالن ورزشی 2 هزار نفری ورنا، دانشگاه بین‌ المللی و مرکز علمی کاربردی، هتل بزرگ سُدس، مدرسه حضرت مریم (ع) روستای تیس و تجدید میثاق با شهدای گمنام مسجد پیامبر اعظم (ص) از دیگر برنامه های مشاور رئیس جمهوری در سفر به چابهار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز