خبرگزاری کار ایران

هادی هاشمیان خبر داد:

برگزاری آخرین جلسه رسیدگی به پرونده اعضای باند قتل‌های سریالی در گلستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۴۸۲

رییس دادگستری کل گلستان از برگزاری آخرین جلسه رسیدگی به پرونده اعضای باند قتل‌های سریالی خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی هاشمیان با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده پس از اعلام نظر دیوان عالی کشور، به صورت فوق‌العاده در دستور کار دادگاه انقلاب گرگان قرار گرفت، افزود: اتهام سه متهم این پرونده، افساد فی‌الارض و محاربه است.

وی با بیان اینکه در آخرین جلسه دادگاه ، متهمان و وکلای آنان حضور داشتند و پس از تفهیم اتهام، آخرین اظهارات و دفاعیات خود را به دادگاه ارائه دادند، اظهارداشت: با توجه به پایان تحقیقات و تکمیل شواهد و قراین، دادگاه پایان محاکمه را اعلام کرد و به زودی رای صادر و به متهمان اعلام خواهد شد .

رییس دادگستری کل گلستان گفت: اعضای باند معروف به «قتل‌های سریالی»، بهار 94 به دنبال تشکیل پرونده قتل راننده سواری در دادسرای عمومی و انقلاب گرگان شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته هاشمیان، بررسی اسلحه توسط کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان نشان داد با این اسلحه، سال‌های گذشته نیز چندین سرقت مسلحانه و قتل در استان‌های گلستان و مازندران انجام شده است.

وی گفت: به این ترتیب یکی از سارقان که از مجرمان سابقه‌دار بود، شناسایی و دستگیر شد.

هاشمیان ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد این فرد از چند سال پیش همراه پسرش و فرد دیگری اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کرده که در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: اعضای این باند دام، انواع ماشین‌آلات کشاورزی، موتور آب، موتورسیکلت و خودروهای سواری را سرقت می‌کردند و در صورت مقاومت مال‌باختگان آنان را با اسلحه به قتل می‌رساندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز