خبرگزاری کار ایران

احد فتوحی:

ضرورت کنترل کیفی اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی فارس

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۳۵۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نظارت کامل و کنترل کیفی دقیق در اجرای طرح‌های عمرانی در شهرک‌های صنعتی این استان و نیز اجرای طرح ها با رویکرد تحقق اقتصاد مقاومتی را اولویت اصلی بخش فنی این شرکت اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، احد فتوحی در جلسه با معاون، مدیران و کارکنان معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به اینکه این استان با 61 شهرک صنعتی در حال واگذاری در زمینه تعداد شهرک‌های صنعتی در حال واگذاری عنوان دوم کشور را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: گستردگی فارس و وجود شهرک‌ها و نواحی صنعتی در تمام نقاط این استان، نیازمند انجام حجم بالایی از پروژه‌های عمرانی است.

وی تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی و اعتباری، طرح‌های عمرانی با در نظر گرفتن اولویت‌ها و ضرورت‌های موجود در هر شهرک صنعتی و نیز تحقق اقتصاد مقاومتی اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه افزون بر 20طرح شاخص اقتصاد مقاومتی در بخش عمرانی در حوزه‌های تامین زیرساخت‌ها و نیز استفاده بهینه از منابع انرژی درحال اجرا است گفت: اجرای 2طرح تصفیه خانه فاضلاب، اجرای 3طرح در زمینه بازچرخانی پساب تصفیه خانه‌های فاضلاب و استفاده مجدد از پساب تصفیه شده در فضای سبز، اجرای طرح‌های تامین آب به ظرفیت 20لیتر برثانیه و برق به ظرفیت  56مگاوات برق و نیز 4طرح تامین گاز و 2طرح مخابراتی از مهمترین طرح‌های شاخص اقتصاد مقاومتی در بخش عمرانی است که برخی از این طرح ها در نیمه نخست امسال به بهره‌برداری رسیده‌است.

فتوحی در ادامه صیانت از سرمایه‌های صنعتگران را از اهداف اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس عنوان کرد و افزود: باید با کیفی‌سازی شهرک‌های صنعتی و فراهم بودن تمام زیرساخت‌ها و امکانات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بستر مناسبی ایجاد تا واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با کمترین دغدغه در این مناطق فعالیت کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه در حال حاضر 55 طرح عمرانی در راستای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در حال اجراست ادامه داد: این طرح‌ها در بخش‌های خدمات زیربنایی شامل، آب، برق، گاز، مخابرات و همچنین توسعه زیرساخت‌ها شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، ساخت ابنیه و ساختمان، تصفیه‌خانه فاضلاب، مخزن آب و پیاده‌روسازی با اعتباری افزون بر 310میلیارد ریال انجام می‌شود.

فتوحی  بر لحاظ کردن کیفیت در اجرای طرح‌های عمرانی در کنار توجه به‌سرعت در انجام پروژه‌ها تأکید کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی از مرحله ابتدا تا پایان باید مورد نظارت و بررسی دقیق قرار گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز