خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان به ایلنا خبر داد:

خانواده شهید حججی در مراسم یازدهم محرم زنجانی‌ها شرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۳۰۸

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان از دعوت خانواده شهید حججی برای حضور در مراسم یازدهم محرم زنجانی‌ها خبر داد.

فرید احدیان، امروز شنبه (8مهر) با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان،گفت: مراسم یازدهم محرم زنجانی‌ها هر سال از مقابل زینبیه اعظم زنجان تا امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

احدیان ادامه داد: هر سال جمعی از مقامات کشوری و مسئولان در این مراسم حضور پیدا می‌کنند که امسال نیز از خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی دعوت به عمل آمده تا در دسته زینبیه اعظم زنجان و در جمع عاشقان قهرمان کربلا حضور داشته باشند.

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی، گفت: این شهید والامقام نیز در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مقام رفیع شهادت نائل آمد از همین رو از خانواده وی دعوت شده تا در مراسم یازدهم محرم زنجانی‌ها که به یاد حضرت زینب(س) برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند.

گفتنی است دسته زینبیه اعظم زنجان نیز همانند دسته حسینیه اعظم زنجان که آوازه جهانی دارد و عاشقان نهضت حسینی همه ساله از اقصی نقاط جهان به دلدادگی امام‍‌حسین (ع) برای حضور در دسته و حماسه تاریخ ساز بشریت خود را در خیل عظیم عاشقان ثار الله غرق حزن و ماتم می‌کنند، همه ساله این دسته هم به بیاد پیام‌رسان کربلا "حضرت زینب(س) در روز یازدهم محرم مراسم ویژه ای را برگزار می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز