خبرگزاری کار ایران

زرگرپور در دیدار با وزیر ارشاد:

هیچ جلسه سیاسی و کنسرتی در اصفهان لغو نشده است

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۲۴۷

استاندار اصفهان گفت: اصفهان میدان مین سیاست است ولی این مدت هیچ جلسه سیاسی و هیچ کنسرتی لغو نشده است.

به گزارش ایلنا، سید عباس صالحی امروز جمعه در دیدار استاندار اصفهان، تاریخ غنی، وجود هنرمندان و چهره‌های فرهنگی را از سرمایه‌ها و عنصرهای هویت‌بخش و افتخارات استان اصفهان ذکر کرد.

وی از استاد فرشچیان به عنوان شخصیتی فرهیخته و شناخته شده‌ای در دنیا تجلیل کرد.

وزیر ارشاد با اشاره به تحولات و پیشرفت‌های کیفی و کمی اصفهان در سال‌های اخیر گفت: این استان در حوزه فرهنگی و هنری طی 4 سال اخیر پیشرفت خوبی داشته است .

همچنین در این دیدار استاندار اصفهان ضمن اشاره به تشییع پیکر شهید حججی در اصفهان و نجف‌آباد اظهارداشت: به لطف خدا این مراسم با استقبال بی‌نظیر و پرشور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور اصفهان و در کمال نظم و امنیت برگزار شد.

رسول زرگرپور با بیان اینکه در ٤ سال اخیر روند توام با آرامشی در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، دینی در استان اصفهان وجود داشته، خاطرنشان کرد: یکی از آرام‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین دوره‌ها در حوزه مسائل فرهنگی را در سال‌های اخیر در اصفهان شاهد بودیم که بدون‌شک این فضا سبب رشد و ارتقای هنر و فرهنگ استان می‌شود.

استاندار اصفهان با اشاره به سختی کار در اصفهان و جایگاه سیاسی آن در کشور افزود: اصفهان میدان مین سیاست است ولی این مدت هیچ جلسه سیاسی و هیچ کنسرتی لغو نشده است.

زرگرپور با بیان اینکه اصفهان ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر دارد، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های لازم می‌توان جایگاه اصفهان را در بخش فرهنگ و هنر حفظ و تثبیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز