خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

تکلیف استاندار اردبیل هفته آینده مشخص می شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۵۸

رئیس مجمع نمایندگان اردبیل گفت: ما با اولویت نیروهای توانمند بومی گزینه هایی را برای وزارت کشور معرفی کرده ایم و امیدواریم استاندار اردبیل فرد توانمند بومی باشد.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل آنکه به صورت دقیق و شفاف مساله انتخاب استاندار تا چند روز پیش مشخص نشده بود مسایل مطرح شده همه بر مبنای احتمالات بود اما از چند روز پیش بعد از اینکه مجید خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی مطرح و انتخاب شد ما به صورت جدی روی گزینه ها و مصداق ها ورود پیدا کردیم.

وی با آرزوی موفقیت برای مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی تصریح کرد: این افتخار استان اردبیل است که یک فرد توانمند از این استان به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی معرفی می شود و قطعا ما نیز او را در انجام وظایف و مسئولیتش کمک و یاری خواهیم کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از یکشنبه موضوع انتخاب استاندار جدید اردبیل با جدیت توسط مجمع نمایندگان و وزارت کشور پیگیری می شود و ما امیدواریم با رسیدن به یک تفاهم مشترک بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

بدری با یادآوری اینکه با رایزنی وزیر کشور تلاش می کنیم تا با اولویت یک فرد توانمند بومی را به عنوان استاندار آینده اردبیل معرفی و انتخاب کنند بیان کرد: مجمع به جد در هفته آینده و در نشستی که با وزیر کشور برگزار خواهد کرد بر اولویت خود مبنی بر انتخاب استاندار بومی توانمند تاکید می کند که امیدواریم در این زمینه به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم. هر چند راهبرد دولت و وزارت کشور انتخاب استانداران غیربومی است ولی ما بر انتخاب استاندار بومی تاکید داریم و امیدواریم در این زمینه با وزارت کشور به توافق برسیم.

وی در مورد گزینه های مطرح شده در افکار عمومی در مورد استاندار آینده اردبیل اظهار کرد: بخشی از این اسامی نیز توسط نمایندگان استان به مجمع پیشنهاد شده ولی در مجموع جمع بندی نهایی در هفته آینده انجام شده و وزارت کشور در هیئت دولت گزینه نهایی را مطرح و رای گیری انجام می شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد تعامل دولت با مجلس و نمایندگان در انتخاب استانداران گفت: تاکنون این تعامل و همکاری ها خوب بوده و امیدواریم این روند از این پس نیز بهتر و مطلوب تر پیش برود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز