خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان:

499 میلیارد تومان بهای گندم به حساب کشاورزان کردستانی واریز شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۱۰

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه تا به امروز 499 میلیاردتومان به کشاورزان پرداخت شده است،گفت: با پرداخت 100 میلیارد تومان تا پایان امروز، مجموع کل پرداختی وجه گندم کشاورزان به ۵۹۹ میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، کریم ذوالفقاری با تاکید بر اینکه مبلغ کل وجه خرید تضمینی گندم مازاد برنیاز کشاورزان ۶۸۰ میلیارد تومان است، اظهار کرد: تا دو روز گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی افزود: در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی ۱۴۹ میلیارد دیگر پرداخت شد که تاکنون در مجموع ۴۹۹ میلیارد وجه خرید تضمینی گندم مازاد برنیاز کشاورزان کردستانی پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در روز جاری با تماس تلفنی با یزدان سیف معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران در راستای پیگیری مجدد واریز وجه گندم با مساعدت ویژه وزارت کشاورزی تا پایان امروز ۱۰۰ میلیارد دیگر به حساب کشاورزان کردستانی واریز خواهد شد.

ذوالفقاری یاداور شد: تا پایان امروز مجموع کل پرداخت وجه گندم کشاورزان به ۵۹۹ میلیارد تومان خواهد رسید که تا کنون ۸۳ درصد طلب کشاورزان در ازای خرید گندم پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز