خبرگزاری کار ایران

نجفی در مراسم معارفه استاندار جدید گیلان مطرح کرد:

ضرورت استفاده استاندار‌ی از زنان ‌و جوانان مستعد گیلانی

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۳۸۱

محمد علی نجفی در مراسم تودیع خود ومعارفه استاندار جدید گیلان گفت:اگر همه ما صادقانه و خالصانه کار کنیم و به مردم دروغ نگوییم خداوند کمک می کند .

به گزارش ایلنا از رشت،  استاندار سابق گیلان در آئین تودیع خود که با حضور وزیر کشور نمایندگان و مدیران کل در سالن اجتماعات استانداری این استان برگزار شد ضمن تسلیت و تبریک ایام ماه محرم و هفته دفاع مقدس اظهار داشت:استان گیلان با مردمانی صبور و نجیب با همه کاستی‌های خود در راستای حفظ آرمانهای کشور پایبند اصول و ارزش های انقلاب است.

محمد علی نجفی ادامه داد:اگر همه ما صادقانه و خالصانه کار کنیم و به مردم دروغ نگوییم خداوند کمک می کند .

وی افزود:در طول مدت چهار سال خدمت خود ارتقای شاخص های عمرانی، افزایش امنیت اجتماعی و سیاسی و  اجرای طرح های بزرگ همه با هم دلی به وجود آمد.

نجفی با اشاره به استاندار جدید گیلان گفت:تکمیل راه آهن سد‌های لاستیکی، تکمیل قطعه آزاد راه قزوین -رشت،طرح ساماندهی پسماند های گیلان، لایروبی رودخانه های رشت ،پرورش ماهی و پیگیری طرحهای بزرگ گردشگری و استفاده از ظرفیت های جوانان مستعد و بانوان محترم باید از مهم ترین برنامه های آقای سالاری در این استان باشد.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز