خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مراسم معارفه استاندارجدید:

توقع مردم گیلان استفاده از مدیران بومی است /سالاری به عنوان برادر شهید افتخار نظام است

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۳۷۹

رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت: سالاری به عنوان برادر شهید یکی از افتخارات کشور و نظام است.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در آیین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید این استان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری سال‌جاری که با حضور پرشور مردم کشور برگزار شد اظهار داشت: انتخابات اخیر نماد همدلی و همراهی همه مردم و مسئولان بود و مردم گیلان نیز به عنوان سومین استان کشور سهم بسزایی در این امر داشتند.
محمد حسین قربانی با بیان اینکه فضای استان همه باهم خواستار ادامه خدمت دکتر نجفی در استان گیلان بود و توقع استان این بود که از افراد بومی استفاده شود افزود:ولی همه ما همراه با دولت به تصمیم دولت احترام گذاشتیم که آقای سالاری به عنوان استاندار گیلان منصوب شوند.
وی ادامه داد: سالاری به عنوان برادر شهید یکی از افتخارات کشور و نظام است.
قربانی با اشاره به اینکه وزیر کشور نیز از جمله وزرای باتجربه دولت هستند اظهار داشت:انتظار نماینده ولی فقیه این است که از مدیران بومی در استان گیلان برای پست های کشور استفاده شود.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز به دفاع از برنامه های جامع دولت در اینجا حضور داریم تاکید کرد:از دولت انتظار داریم تمام اهتمام خود را در رفع بیکاری ورفع مشکل محیط زیست بکار گیرد همچنین نگاه ویژه به بخش فرهنگی استان گیلان داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز