خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار کرمانشاه صورت گرفت؛

بررسی منشاء بوهای آزار دهنده شب گذشته در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۹۲۹

در جلسه مدیریت بحران استان کرمانشاه با حضور استاندار منشاء بوی آزار دهنده شب گذشته کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در جلسه مدیریت بحران استان که به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، منشاء بوی آزار دهنده شب گذشته در کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.
 
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: پس از دریافت گزارش‌های مختلف که به جهت پخش شدن بوی بغرنج و آزار دهنده‌ای که در شب گذشته در کرمانشاه احساس شده نسبت به تشکیل این جلسه به صورت فوق‌العاده اقدام کرده‌ایم لذا موضوع باید با دقت از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط مورد تبادل نظر و بررسی قرار گیرد.
 
اسدالله رازانی افزود: بوی نامطبوع شب گذشته برای بعضی از نقاط شهر کرمانشاه به شدت آزار دهنده بوده و مشکلاتی را برای برخی از افراد در کرمانشاه ایجاد کرده است.
 
وی گفت: بوی نامطبوعی که در گذشته در شهر کرمانشاه وجود داشته تنها مختص به نقطه‌ای از شهر اختصاص داشته اما بوی آزار دهنده شب گذشته در نقاط بیشتری از شهر کرمانشاه احساس شده است که سریعاً باید اقدامات لازم برای بررسی منشاء این موضوع صورت گیرد.
 
رازانی تصریح کرد: از احتمالاتی که می‌توان به منشاء این موضوع اشاره کرد سیستم بازیافت کرمانشاه،  پالایشگاه کرمانشاه، سیستم فاضلاب شهری، انبار نفت، قرء سو و یا احیاناً بعضی از کارخانجات است. بنابراین بعضی از دستگاه‌ها مانند محیط زیست در این راستا وظیفه مهمی به عهده دارند که باید با دقت وارد عمل شوند.
 
 استاندار کرمانشاه در پایان افزود: به لحاظ مشخص شدن سریع موضوع، محیط زیست استان باید با همکاری دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب و فاضلاب شهری و هواشناسی سریعاً به بررسی دقیق موضوع بپردازند و نتیجه را هر چه سریعتر گزارش کنند تا تصمیمات لازم جهت حل موضوع اندیشیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز