خبرگزاری کار ایران

قدرت‌ الله نوروزی:

اصفهان پل ایران در تعامل با جهان/گردشگری در اولویت نخست

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۰۸۹

شهردار منتخب اصفهان با اشاره به خصوصیات اصفهان گفت: می‌توان از اصفهان با عنوان پل اصلی ایران در ارتباط با جهان یاد کرد.

به گزارش ایلنا، قدرت‌الله نوروزی در دیدار خود با هیات آلمانی شهر خواهرخوانده اصفهان(فرایبورگ)، به ویژگی‌های شهری، تاریخی و فرهنگی اصفهان با قدمت و غنای بالا اشاره کرد و اظهار کرد: اکنون خوشحال هستیم که توانسته‌ایم شهری چون فرایبورگ در آلمان را به‌عنوان شهر خواهرخوانده خود انتخاب کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ادیان مختلف در اصفهان کنار یکدیگر به‌صورت مسالمت‌آمیز زندگی می‌کنند که این موضوع نشان از فرهنگ غنی اصفهان دارد.

شهردار منتخب اصفهان گفت: در برنامه‌هایی که برای شهردار شدن اعلام کردم محورهای مهمی چون محیط‌ زیست، حمل‌ونقل عمومی، توسعه مترو و از همه مهم‌تر گردشگری را بیان داشتم و دنبال اجرای آن هستم.

نوروزی تصریح کرد: گردشگری اولویت اول من در اصفهان است اما باید برای اجرای آن ابتدا مساله محیط‌ زیست و حمل نقل را مورد توجه قرار داد که خوشبختانه کشور و شهر شما دارای این توانمندی‌ها هست و امید است بتوانیم در تعامل با یکدیگر این برنامه‌ها را بهتر جلو ببریم.

نوروزی در ادامه بیان داشت: ترکیب هیات شما به‌گونه‌ای است که مسائل مختلف اجتماعی و شهری را پوشش می‌دهد و امیدواریم در مدت اقامت در اصفهان اقامت بسیار خوشی را داشته باشید.

تقویت روابط خواهرخواندگی اصفهان و فرایبورگ

در بخش دیگری از این دیدار معاون اقتصادی شهردار فرایبورگ اظهار داشت: برای ما بسیار قابل‌توجه است که شهردار منتخب اصفهان وقت‌گذاری کرده که جای تشکر دارد.

اتو نایدک با اشاره به اینکه برای اولین بار است به اصفهان سفر می‌کند، بیان داشت: نگرش اصلی ما این است که این خواهرخواندگی اصفهان و فرایبورگ را تقویت کنیم.

معاون اقتصادی شهردار فرایبورگ با اشاره به سخنان شهردار منتخب اصفهان بیان داشت: امید است دنبال این تعاملات تنگاتنگ بتوان در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و حمل‌ونقل پیشرفت‌های قابل‌توجهی را شاهد باشیم. درهر صورت بسیار علاقه‌مندیم بتوانیم این ارتباطات دانشی را دنبال کنیم.

وی در پایان از مدیریت شهری اصفهان دعوت کرد از شهر خواهرخوانده خود در فرایبورگ دیدار داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز