خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

جامعه به دانش‌آموزان استثنایی بدهکار است

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۸۲۱

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: حدود هفت دهم درصد از دانش آموزان گیلانی در آموزش و پرورش استثنایی تحصیل می‌کنند و جامعه به دانش‌آموزان استثنایی بدهکار است.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در جلسه مدیران آموزش و پرورش استان گفت: برای خانواده هایی که دانش آموزان استثنایی دارند هیچ چیز با ارزش‌تر از این نیست که دردها و آلام آنها را، با آموزش مناسب به فرزندان‌شان کم کنیم.

حاجتی ضمن قدردانی از مربیان و مدیران حوزه استثنایی افزود: مربیان و مدیران مدارس استثنایی‌آگاهی خوبی به مسائل دانش آموزان استثنایی دارند و می‌توانند با تلاش بیشتر نگاهی نو در آموزش و پرورش به وجود آورند.

وی ضمن تشکر از همه دستگاه‌های اجرایی در جهت کمک به بهبود وضع آموزش و پرورش استثنایی گفت: دولت، جامعه و خانواده ها نسبت به دانش آموزان استثنایی وظایفی دارند که این سه رکن می توانند با تعاملی سازنده در جهت بهبود وضعیت آموزش و پرروش تلاش کنند.

حاجتی در ادامه افزود: دولت برای مدارس استثنایی چندین برابر مدارس عادی هزینه می‌کند و ما معتقدیم که این نوع هزینه‌ها سرمایه گذاری است و مطمئنیم برای آموزش فرزندان‌مان هر چه قدر هزینه کنیم، در فردایی نزدیک ثمره آن را برداشت خواهیم کرد.

لازم به ذکر است در سطح استان 50 مدرسه‌استثنایی و 20 مرکز توانبخشی فعالیت می‌کند و از 37 هزار دانش‌آموز گیلانی 2500 نفر از آنها در مدارس استثنایی به تحصیل می پردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز