خبرگزاری کار ایران

با حضور بیش از ۵۰۰ کارگر و استادکار؛

انتخابات انجمن صنفی سنگ‌کاران و کاشی‌کاران قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۶۴۴

انتخابات انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم، با حضور بیش از ۵۰۰کارگر و استادکار، برگزار و هیئت مدیره جدید و بازرسان آن برای مدت ۳سال مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، انتخابات انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و با حضور بیش از ۵۰۰ کارگر و استادکار کاشی کار و سنگ کار قمی، در مسجد رضائیه این شهر برگزار و نتایج آن اعلام شد.

در این مراسم علاوه بر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اکبر شوکت عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی کشور و رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور، سیدمجتبی موسوی مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم و علی چهرقانی دبیر حزب اسلامی کار استان قم حضور داشتند.

در این انتخابات که حدود ۱۱نفر از کارگران و استادکاران، برای عضویت در هیئت مدیره و ۶نفر برای حضور در جمع بازرسان کاندیدا شده بودند، در نهایت ۵نفر به عنوان هیئت مدیره و ۲نفر به عنوان بازرسان جدید انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم برای مدت ۳سال انتخاب شدند.

بر اساس نتایج آرای کارگران و استادکاران سنگ کار و کاشی کار استان قم، آقای عباس شیری مهوار با اکثریت قریب به اتفاق آرای کارگران به عنوان نفر اول انتخاب شد و پس از او آقایان مجتبی عابدینی پور، حسن کرمانی، رضا رمضانی و مهدی بندکوثری به عنوان ۵عضو هیئت مدیره و همچنین آقایان غلامرضا شیری و علی قهرمانی نژاد به عنوان ۲بازرس انجمن صنفی سنگ کاران و کاشی کاران استان قم برای مدت ۳سال انتخاب شدند.

این انتخابات و شمارش آرای آن، با حضور نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم برگزار شد.

در پایان این مراسم از دو استادکار سنگ کار و کاشی کار استان قم که به تازگی بازنشسته شده اند، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی، تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز