خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان:

برخورد قاطع با متجاوزان به حریم راه‌های استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۰۲۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ، گفت: با متجاوزان به حریم راه‌های استان برخورد می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرگونه عملیات نظیر دیوارکشی، ساخت و ساز و ایجاد تأسیسات در حریم قانونی راه و شعاع 100 متری پس از آن بر اساس قانون ایمنی راه‌ها بدون اخذ مجوز از این اداره کل ممنوع است .

وی با اشاره به تخریب چند مورد تجاوز به حریم راه‌ها توسط واحد حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان طی هفته گذشته افزود: چنانچه افراد بدون هماهنگی و کسب موافقت از این اداره اقدام به ساخت و ساز و ایجاد تأسیسات در حریم قانونی راه و شعاع 100 متری پس از آن اقدام کنند، عوامل راهداری بر اساس قانون ایمنی راهها و راه آهن و با هماهنگی مراجع قضایی و نیروی انتظامی نسبت به تخریب تأسیسات و ساختمان‌های احداث شده و رفع همه آثار تجاوز به حریم راه اقدام خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه رعایت حریم قانونی راه برای همه محورهای اصلی، فرعی و روستایی الزامی است، ادامه داد: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم راه‌ها باعث متوقف شدن پروژه‌های راه‌سازی، بروز سوانح جاده‌ای و ایجاد محدودیت در فعالیت‌های توسعه و تعریض محورها و ... خواهد شد و پیامدهای ناگوار ترافیکی و نا امنی در محورها را به دنبال دارد.

دست‌نشان تصریح کرد: افرادی که متقاضی ساخت و ساز در حاشیه راه‌ها هستند باید به این اداره کل مراجعه و از قوانین و مقررات مربوط به دریافت مجوز کتبی در این زمینه اطلاع یافته و نسبت به اخذ مجوز قانونی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز