خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر آبادان خبر داد:

اعضای کمیسیون‌های شورای شهر آبادان انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۹۰۶

عضو شورای اسلامی شهر آبادان از انتخاب اعضای کمیسیون‌های این شورا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، خلیل جنامی اظهار کرد: در اولین سال از پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر، هیئت رئیسه کمیسیون‌های شش گانه برای مدت یک سال مشخص شدند.

وی افزود: در کمیسیون اقتصادی: خلیل جنامی«رئیس»، عبدالله کعبی«نایب رئیس» و فواد دریس فرد به عنوان «عضو» انتخاب شدند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: در کمیسیون عمران: حمید کوراوند«رئیس»، ناصر کعبی«نایب رئیس» و عبدالکریم پوردریس به عنوان «عضو» انتخاب شدند.

جنامی در خصوص کمیسیون فرهنگی توضیح داد: سیدشریف موسوی«رئیس»، خلیل جنامی«نایب رئیس»، حسن کمری«عضو» و حمید کوراوند به عنوان «عضو»، از اعضای تشکیل دهنده این کمیسیون هستند.

وی ادامه داد: در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک: عبدالله کعبی«رئیس»، حسن کمری«نایب رئیس» و ناصر کعبی به عنوان«عضو» انتخاب شدند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان عنوان کرد: فواد دریس فرد«رئیس»، عبدالکریم پوردریس«نایب رئیس» و آرش بهفر به عنوان «عضو» کمیسیون حقوقی انتخاب شد.

جنامی یادآور شد: در کمیسیون فضای سبز: عبدالکریم پوردریس«رئیس»، سیدشریف موسوی«نایب رئیس» و آرش بهفر به عنوان «عضو» این کمیسیون انتخاب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز