خبرگزاری کار ایران

سلیمانی مطرح کرد:

استان گلستان بهترین منطقه برای تجاری‌سازی ورزشی

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۵۴

حامی والیبال گنبد استان گلستان را بهترین منطقه برای تجاری‌سازی ورزشی دانست.

به گزارش ایلنا، مدیر عامل باشگاه تخفیف ایرانیان حامی والیبال گنبد گفت: در شرایط فعلی ورزش گنبد به ثبات مدیریت نیاز دارد. از مدت‌ها قبل در قالب یک کارگروه تخصصی و با حضور صاحب‌نظران اقتصادی، صنعتی و ورزشی در حال مطالعه پروژه تجاری‌سازی ورزش بودیم.

سلیمانی ادامه داد: با مشورت و نظر مدیرکل ورزش و جوانان گنبد بهترین محل برای سرمایه‌گذاری و انجام پروژه‌های مجموعه با توجه به ظرفیت‌های بکر و بی‌نظیر استان گلستان متقاعد شدیم مراحل اجرا را با پیگیری‌های غفاری و مساعدت مسئولان استان و علاقه‌مندی و استعدادهای فراوان منطقه انتخاب خود را نهایی و قرارداد تفاهم و همکاری به امضاء برسانیم.

وی متذکر شد: امسال با حضور تیم والیبال گنبد در لیگ برتر به‌زودی شاهد بازگشت شور و نشاط بین اهالی ورزش استان خواهیم بود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: تنها نگرانی ما تغییرات احتمالی مدیریت است که امیدوارم با توجه به تفاهماتی که با مدیران منطقه به‌ویژه مدیرکل ورزش و جوانان که بیشترین کمک و همکاری را با این مجموعه داشته مرتفع شده تا بتوانیم برای توسعه همه جانبه ورزش استان در سایه برند سازی و تجاری سازی گام های مؤثری را برای کشور و مردم عزیزمان برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز