خبرگزاری کار ایران

هنگام خروج از کشور رخ داد؛

دستگیری 3 کارمند اختلاس‌گر بانک در فارس

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۲۹

سرپرست پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سه کارمند 2 بانک در استان به جرم اختلاس خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محسن سروقد در نشست‌خبری درباره پرونده اختلاس اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان‌فارس پس از بررسی‌های لازم پی بردند این کارمندان در چند مرحله مرتکب 29 میلیارد و 646 میلیون ریال اختلاس از بانک‌ها شده‌اند. با هماهنگی مقام قضایی این سه متهم درحالیکه قصد داشتند از کشور خارج شوند، دستگیر شدند.

سرپرست پلیس آگاهی فارس درباره اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و میزان کشفیات این واحد اظهار داشت: در قالب اجرای این طرح از ابتدای سال 96 تا کنون 813 میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال 95 بیانگر 26 درصد افزایش است.

سروقد افزود: همچنین در مدت پنج ماه نخست امسال (فروردین تا مرداد) 468 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از 81 میلیارد ریال در این استان کشف شد که در این زمینه فارس رتبه نخست کشور را در اختیار دارد. ارزش سوخت قاچاق کشف شده در پنج ماه نخست سال 95 بیش از 64 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شد.

سرپرست پلیس آگاهی فارس درباره انهدام باند سارقان خودرو در شیراز گفت: از این باند که تاکنون هشت نفر از اعضای آن شناسایی و دستگیر شده اند 18 فقره سرقت خودرو مربوط به استان‌های تهران، البرز، بوشهر و فارس کشف و خودروهای مکشوفه پس از شناسایی مالباختگان و مالکانشان به آنها تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز