خبرگزاری کار ایران

عطایی‌نژاد خبر داد:

معرفی روابط عمومی‌های برتر فارس در چهارمین جشنواره روابط عمومی‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۷۸۵

رییس انجمن روابط عمومی فارس گفت: چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر استان فارس هفته جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسعود عطایی‌نژاد با اشاره به لزوم ارتقای مستمر و روزافزون سطح کیفی فعالیت‌های روابط عمومی اظهار داشت: روابط عمومی یک سازمان نقش موثری در موفقیت‌های درون و برون سازمانی می‌تواند ایفا کند و به‌همین منظور برای رشد کیفی فعالیت‌های ارتباطی، برگزاری جشنواره‌های روابط عمومی در رئوس برنامه‌های این انجمن قرار گرفته است .

وی با توجه به تعداد آثار داوری شده در این جشنواره گفت: این دوره 207 اثر در 13 بخش نشریه درون سازمانی، ویژه‌نامه، کتاب، بروشور و کاتالوگ، پوستر ، آگهی و رپرتاژآگهی، عکس، فیلم و تیزر، تبلیغات محیطی، وب‌سایت، مولتی‌مدیا، نرم‌افزارهای کاربردی و کارشناس برتر روابط عمومی از سوی روابط عمومی دستگاه‌های دولتی، عمومی و خصوصی  به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

دبیر چهارمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر فارس افزود: این آثار طی سه مرحله توسط استادان  دانشگاه شیراز، دانشگاه هنر و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مورد ارزیابی قرار گرفته و براساس شاخص‌های اعلام شده نفرات برتر شناسایی شده‌اند‌.

عطایی نژاد گفت: مراسم معرفی و تجلیل از برترین‌های این جشنواره در روز دوشنبه 27 شهریور ماه با حضور مطهری نژاد، رییس انجمن روابط عمومی ایران و سایر مسئولان استان در هتل بزرگ شیراز برگزار می‌شود و از سوی موقوفه حاج قوام به نفرات برترجشنواره کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا می‌شود.  

رییس انجمن روابط عمومی فارس ضمن دعوت از مدیران روابط عمومی استان برای شرکت در این برنامه افزود: در ساعت آغازین جشنواره و برای هم‌افزایی علمی و آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران روابط عمومی  نشست آموزشی استاندارد‌سازی فعالیت‌های روابط عمومی با تدریس خالصی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی شیراز برگزار می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: مدیران و کارشناسان روابط عمومی برای شرکت در این برنامه می‌توانند ضمن مکاتبه با دبیرخانه جشنواره از طریق نمابر 36491344  دعوت نامه خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز