خبرگزاری کار ایران

وکیل خانواده آتنا اصلانی‌در نامه‌ای به‌استاندار اردبیل خواستار شد

تبدیل وضعیت استخدامی پدر آتنا از قراردادی به رسمی

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۷۴۱

نماینده حقوقی خانواده آتنا اصلانی در خصوص شغل پدر نامه‌ای خطاب به استاندار اردبیل نوشت.

به گزارش ایلنا، نماینده حقوقی خانواده آتنا اصلانی در باره بهبود وضعیت شغل پدر آتنا نامه‌ای خطاب به استاندار اردبیل نوشت. متن نامه به شرح زیر است:

استاندار محترم و شریف استان اردبیل

جناب دکتر خدابخش

با سلام و عرض ادب

همانگونه که مستحضرید، بعد از فاجعه‌ای که برای کودک معصوم هفت ساله ایران، آتنا اصلانی و بالتبع خانواده ی مظلوم او رخ داد و جامعه ی بزرگ ایران عزیزمان، تحت تاثیر این واقعه ی دلخراش قرار گرفت، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب دکتر حسن روحانی و همچنین جناب دکتر علی ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن ابراز تسلیت، در جهت تسکین بخشی از رنج ها و آلام این خانواده، دستور فرمودند تا شغل مناسبی برای پدر این خانواده فراهم گردد.

مضافًا در چندین دیداری که با حضرتعالی و همچنین نماینده محترم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار جناب دکتر پورحسین و همچنین فرماندار محترم و ساعی پارس‌آباد جناب دکتر صمدی داشته‌ایم، عزم بر اجرای این مهم، از جانب شما گرامیان، به اقرار و در لسان شریفتان، مبرهن و مبرز بود که همین موجبات خرسندی ملت شریف مغان و ایران و همچنین این خانواده گشت.

با این اوصاف اما، بسیار جای تامل و تعجب و حتی تاسف بود،که پس از مراجعت به شرکت کشت و صنعت پارس، رویت گردید که قرارداد شغلی بهنام اصلانی به عنوان پدر و سرپرست این خانواده ی مظلوم، قراردادی پیمانکاری -(باحداقل حقوق)- که هیچ تضمین شغلی آینده داری نیست، در نظرگرفته شده است! طبعاً همین باعث شد که جناب اصلانی، حقوق خویش را ضایع شده انگاشته و از همین رو اندک روحیه خود را از دست داده و اشتیاقی برای حضور در آن شغل پیمانکاری، با توجه به مشکلات عدیده مالی - معیشتی و روحی خویش، نداشته باشد.

البته مدیریت گرانقدر شرکت کشت و صنعت پارس، جناب مهندس کاظم پور و پرسنل شریف این شرکت، با همدلی و گشاده رویی تمام، میزبان ما در تنها روز حضورمان جهت مذاکره، در شرکت بودند، که از این جهت از ایشان و پرسنل شریف این شرکت، سپاسگزاریم اما آنچه آشکارا قابل تامل است، این بود که این مدیریت، در ذیل اختیارات خویش، دستوری جهت استخدام رسمی نامبرده دریافت نکرده و تنها دستور صادره، ابلاغ بستن قراردادی با ماهیت پیمانکاری با نامبرده بوده است!

لذا با عنایت بدانچه آورده شد، به تمنا از حضرتعالی درخواست می‌گردد که در جهت تحقق دستور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، و وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، و همچنین به عمل گراییدن عزم انسانی شما گرامیان از برای ایجاد امنیت روحی-مادی-شغلی این خانواده ی مظلوم، دستور فرمایید که استخدام ایشان بطور رسمی و نه پیمانکاری، صورت پذیرد.

باتجدید مهر و احترام : امین جباری، نماینده حقوقی خانواده ی اصلانی

رونوشت ، جهت اطلاع:

 دکتر ربیعی، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی

دکتر حسین زاده، مدیر عامل محترم بانک ملی ایران

دکتر پورحسین، نماینده مردم شریف پارساباد و بیله سوار

دکتر صمدی، فرماندار محترم پارس آباد

مهندس کاظم پور، مدیر عامل محترم شرکت کشت و صنعت پارس

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز