خبرگزاری کار ایران

پیام تاجگردون در واکنش به انتخاب استاندار یاسوج

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۵۹۶

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نباید خدشه‌ای بر وحدت کنونی که در کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفته وارد شود.

به گزارش ایلنا، متن پیام غلامرضا تاجگردون خطاب به مردم و مسئولان به شرح ذیل است:

‍ به نام خدا

 جهت استحضار مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و رسانه‌های محترم در خصوص تعیین استاندار جدید استان - همچنانکه قبلا موکدا اعلام شد نمایندگان استان و اکثریت قریب به اتفاق موافقین دولت و اصلاحات اعتقاد داشتند در صورت تمایل بر ماندن جناب دکتر خادمی توسط خود و یا دولت،  مجمع نمایندگان همچون گذشته با او همکاری داشته و رضایت کامل از عملکرد مطلوب ایشان دارند.

 بعد از اینکه ایشان و دولت به این جمع‌بندی رسیدند که ضرورت بر ارتقاء ایشان است در این مسیر همکاری کرده و در این زمینه نیز تلاش کردند.

 قبل از تعیین استاندار وظیفه خود می‌دانستیم از مشورت و راهنمایی راهبردی برخی از سیاسیون محترم منجمله برادر ارجمندم جناب سید باقر موسوی استفاده کرده و به همین منظور خدمتشان رسیده و از رهنمودهای راهبردی آنان استفاده کردیم.

خوشبختانه در این دور در تعیین استاندار تلاش‌های متضاد در استان و تهران صورت نگرفت و بحث‌های پوشیدن کت و شلوار برای تعیین استاندار موضوعیت نداشته و اجحاف بر این وحدت است و استان عزیز ما شاید تنها استانی بود که بدون دغدغه و حاشیه استاندارش تعیین شد که در نوع خود بی نظیر است.

 جناب دکتر احمدی اگر چه از دوستان  ١٠-١٥ ساله اینجانب است که در دوره نهم افتخار همکاری با ایشان را در کمیسیون داشتم و درد مناطق محروم همراه با نگاه علمی به حل مشکلات را دارد ولی یقین دارم رفتار معتدلانه ایشان آینده روشنی برای استان را ورق خواهد زد و بدانیم این تصمیم همراه با توافق و عنایت ویژه دولت محترم صورت گرفته و قطعا این توافق بر توسعه استان موثر است.

در انتها از همه دوستان و مردم شریف بالاخص سیاسیون ، فعالین اقتصادی ، ائمه محترم جمعه و موثرین بر جامعه و نیز مردم شریف به عنوان برادرکوچک و وکیل شما که قطعا تلاشم در کنار دیگر همکاران عزیزم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه و بالندگی استان است  درخواست دارم این آرامش و وحدت را قدر بدانیم و استان را آماده یک دوره دیگر چهارساله برای کار و تلاش بکنیم.

غلام رضا تاج گردون وکیل مردم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز